...

...

HEAT

Kvinna 39 år

2014 Okt 24 Kl 15:39
...
Man 39 år

2014 Okt 24 Kl 15:44
Svårkommenterat!
Kvinna 39 år

2014 Okt 24 Kl 15:52
Halloj !

Det hade varit roligt att lära känna lite tjejer och killar som tycker om att prata om allt mellan himmel och jord och som också letar efter vänner.

Jag vill gärna träffa några gullisar som gillar att fika gå på bio, matlagning , festa, hänga på uteserveringar, lr bara vara hemma och se på film.

WHAT EVER

Vem är jag då: ) Som person är jag väldigt snäll, förstående och en bra vän.Jag är OXÅ jävligt spontan och utåtriktad kvinna som gillar att ha kul men kan oxå vara jvligt allvarlig. Söker vänner för livet som alltid finns där oavsett vad det en gäller en riktig hjärtevän Hör av dig Kramiz
Avregistrerad Medlem

2014 Okt 27 Kl 13:29
Citera (iggiz * Oct 24, 2014 15:44)

Svårkommenterat!

Jag tycker ändå det var bland de bästa inläggen som gjorts här på BE. Garanterat mycket bättre än alla mina iallafall.
Avregistrerad Medlem

2014 Okt 27 Kl 20:40
Jag är en kvinna på 44 år som söker nya vänner.
Jag är en väldigt kreativ tjej som gillar att hålla på med hemmet, matlagning, bakning, handarbete, trädgård, pyssel, foto, djur, spela spel, titta på film osv, Ja som ni kanske förstod så är jag inte typen som går ut på krogen och så utan är mer hemma typen. Gillar att bjuda på middag och spela spel och ha det gött i goda vänners lag. Söker någon att vädra både vardagslivet, tankar och allt annat mellan himmel och jord. Vet inte riktigt mer vad jag ska skriva så det får duga så länge, Hoppas du finns där ute och är likasinnad som jag.
Vad jag gör på min fritid:
Pysslar, håller på i trädgården, bakar, tittar på teve m.m. osv
Om den jag söker:
Likasinnad som jag, tycker om att umgås och spela bräd/familjespel eller kanske gå ut och ta ett glas å en go middag på en mysig pub eller varför inte en bio eller bowlingkväll?