Lämnar BE.

Lämnar BE.

Avregistrerad Medlem

2014 Okt 25 Kl 19:30
Jag bara undrar vad det kommer sig att så många lämnar BE.Jag tycker det är synd.
Kvinna 51 år

2014 Okt 25 Kl 21:23
ja, det finns ju flera olika orsaker.
men tänker senast har det varit medlemmar som varit mkt på hugget offentligt att vilja ses på en gng o tror att man ska träffas på en gng, o bli vänner på en gång (att dom tröttnat då?). det funkar inte för mig iaf att vilja träffas via den approachen, sådant skrämmer mig bara isf.
Avregistrerad Medlem

2014 Okt 25 Kl 21:32
Tycker också det är synd att antalet sjunker.

Håller med dig Forever om att man måste känna in takten hos de andra. Givetvis kan man föreslå att ses utan att vara påstridig. Men om inte någon frågar blir det inte heller några möten. Jag uppmuntrar till att våga träffas om man känner sig redo.
Har iallafall träffat fem stycken från sidan och det har alla varit bra möten, även om inte alla har gett någon fortsättning. Men de flesta har jag fortfarande kontakt med.
Kvinna 51 år

2014 Okt 25 Kl 21:42
bra! skrivet elel. jag håller med dig med i hur att träffas.
Avregistrerad Medlem

2014 Okt 25 Kl 22:05
Bättre med 10 seriösa medlemmar än 100 oseriösa.
Kvinna 44 år

2014 Okt 25 Kl 23:28
Jag tänker inte lämna BE någon gång.

Jag kan lämna BE om det blir dött. Att ingen skriver någonting.
Eller om det blir en massa spam eller mobbning.
Man 39 år

2014 Okt 25 Kl 23:46
Okvalificerad gissning; Folk reggar sig och kanske tror att Hey Presto, Nu får jag massor med vänner.... ....utan att förvänta sig att det krävs lite arbete. Jag fick den känslan mellan varven innan sommaren.
Avregistrerad Medlem

2014 Okt 27 Kl 13:04
Citera (ante789 * Oct 25, 2014 19:30)

Jag bara undrar vad det kommer sig att så många lämnar BE.Jag tycker det är synd.

Svar: Se inlägget ovanför detta...
Avregistrerad Medlem

2014 Okt 27 Kl 13:21
Mia, du driver med oss? Eller hur?
Avregistrerad Medlem

2014 Okt 27 Kl 13:32
Citera (MiaMIaMia * Oct 27, 2014 13:29)

Nej! Det gör jag inte!

Varför postar du samma sak så många gånger då?
Avregistrerad Medlem

2014 Okt 27 Kl 20:31
Jag skulle vilja träffa lite nya bekantskaper då många av mina tagit slut Man växer ifrån varandra och det är nog så det ska
vara. Man utvecklas olika.

Jag tycker det är kula att hitta på allt möjligt som dyker upp
så är du i samma sits så hör gärna av dig.

Det är bra med många bekanta och vänner. Det den ena tycker om kanske inte den andra gillar.

Jag är en trevlig och gladlynt tjej med bägge fötterna på jorden som tröttnat på att inte har några vänner, känner du detsamma så hör gärna av dej... Tycker oxå det skulle vara trevligt med några nya vänninor så ni är oxå välkommna att höra av er.

Jag är en 44- årig tjej, mamma, fru som tillhör utefolket, dvs de som gillar att festa, ha modekläder och vara normal svensson. Är blyg, men öppnar upp med rätt människa. Gillar sport, film, hundar, hästar, promenader, natur, schack, sportbilder, fåglar, god mat, humor, är öppensinnad och accepterar de flesta åsikter och läggningar.

Är nyfiken av mig, gillar att upptäcka ny saker (framförallt natur). Går jag en promenad på en ny väg så är det nästan svårt att sluta gå för man vet aldrig vad som finns runt nästa kurva.

Är ärlig och förskönar ingenting.
Får nog klassa mig själv som mjuk, glad snäll, öppen, hjälpsam, Är trygg i min ensamhet, men vore ändå kul att träffa någon man kan umgås med. Det är svårt att träffa rätt person bara i folkmängden för där känner jag mig oftast udda.

Är det någon som vill/vågar umgås för en fika, promenad eller likande är öppen förslag.

Om du vill samma som jag hör gärna av dig.

Varför är det så svårt att finna vänner?
Jag har försökt både via nätet och på jobb man har haft.
Någon som kan förklara detta, som kanske har samma. upplevelse.

/ E-mail:mia2@home.se
Avregistrerad Medlem

2014 Okt 27 Kl 20:32
Jag är en kvinna på 44 år som söker nya vänner.
Jag är en väldigt kreativ tjej som gillar att hålla på med hemmet, matlagning, bakning, handarbete, trädgård, pyssel, foto, djur, spela spel, titta på film osv, Ja som ni kanske förstod så är jag inte typen som går ut på krogen och så utan är mer hemma typen. Gillar att bjuda på middag och spela spel och ha det gött i goda vänners lag. Söker någon att vädra både vardagslivet, tankar och allt annat mellan himmel och jord. Vet inte riktigt mer vad jag ska skriva så det får duga så länge, Hoppas du finns där ute och är likasinnad som jag.
Vad jag gör på min fritid:
Pysslar, håller på i trädgården, bakar, tittar på teve m.m. osv
Om den jag söker:
Likasinnad som jag, tycker om att umgås och spela bräd/familjespel eller kanske gå ut och ta ett glas å en go middag på en mysig pub eller varför inte en bio eller bowlingkväll?