Moderator?

Moderator?

Avregistrerad Medlem

2014 Okt 29 Kl 11:18
Varför finns det ingen moderator här? BE kommer ju snart bara innehålla EN medlem om inget händer...
Kvinna 37 år

2014 Okt 29 Kl 12:24
Du får väl hacka admins lösen, så det går o banna en viss spammare
Man 58 år

2014 Okt 31 Kl 00:49
Citera (MiaMIaMia * Oct 29, 2014 19:57)

Jag är en glad och trevlig kvinna på 44 år som bor i Småland. MItt stora problem i livet är att jag saknar vänner, så jag hittade denna sida och tänkte att jag kan ju göra ett försök.
Jag är en kvinna på 44 år som söker nya vänner.
Jag är en väldigt kreativ tjej som gillar att hålla på med hemmet, matlagning, bakning, handarbete, trädgård, pyssel, foto, djur, spela spel, titta på film osv, Ja som ni kanske förstod så är jag inte typen som går ut på krogen och så utan är mer hemma typen. Gillar att bjuda på middag och spela spel och ha det gött i goda vänners lag. Söker någon att vädra både vardagslivet, tankar och allt annat mellan himmel och jord. Vet inte riktigt mer vad jag ska skriva så det får duga så länge, Hoppas du finns där ute och är likasinnad som jag.
Vad jag gör på min fritid:
Pysslar, håller på i trädgården, bakar, tittar på teve m.m. osv
Om den jag söker:
Likasinnad som jag, tycker om att umgås och spela bräd/familjespel eller kanske gå ut och ta ett glas å en go middag på en mysig pub eller varför inte en bio eller bowlingkväll.

/ E-mail: mia2@home.se

Hejsan Masku är här nu och imorron, hör gärna av dig
Avregistrerad Medlem

2014 Nov 1 Kl 03:15
Citera (masku * Oct 31, 2014 0:49)

Jag är en glad och trevlig kvinna på 44 år som bor i Småland. MItt stora problem i livet är att jag saknar vänner, så jag hittade denna sida och tänkte att jag kan ju göra ett försök.
Jag är en väldigt kreativ tjej som gillar att hålla på med hemmet, matlagning, bakning, handarbete, trädgård, pyssel, foto, djur, spela spel, titta på film osv, Ja som ni kanske förstod så är jag inte typen som går ut på krogen och så utan är mer hemma typen. Gillar att bjuda på middag och spela spel och ha det gött i goda vänners lag. Söker någon att vädra både vardagslivet, tankar och allt annat mellan himmel och jord. Vet inte riktigt mer vad jag ska skriva så det får duga så länge, Hoppas du finns där ute och är likasinnad som jag.
Om den jag söker:
Likasinnad som jag, tycker om att umgås och spela bräd/familjespel eller kanske gå ut och ta ett glas å en go middag på en mysig pub eller varför inte en bio eller bowlingkväll.

Haha WTF !!??
Avregistrerad Medlem

2014 Nov 2 Kl 11:11
Citera (Emil * Nov 1, 2014 3:15)

Citera (masku * Oct 31, 2014 0:49)

Om den jag söker:

Haha WTF !!??

Get a room!
Avregistrerad Medlem

2014 Nov 3 Kl 22:24
Det måste nästan finnas en moderator, vem är det annars som granskar och godkänner när nya användare registrerar sig?
Det kanske bara är någon som har mycket att göra eller så.

Kan även vara så att sidan är övergiven på något sätt och det är ju verkligen inte bra i så fall, då blir det ju förr eller senare rena anarkin, men jag tycker ändå, med undantag för vissa spammare, att stämningen är rätt okej och väldigt många här ändå verkar seriösa, hoppas det fortsätter så...
Redigerat av Avregistrerad Medlem 2014 Nov 3 Kl 22:26
Kvinna 37 år

2014 Nov 3 Kl 22:34
Tror godkännande av både medlemmar o bilder, sker på automatik... Ja det e rätt ok stämning annars, bra att du tycker så med
Avregistrerad Medlem

2014 Nov 5 Kl 17:05
Tror att man kan byta namn genom att höra av sig till någon ansvarig, står det så borde det finnas, jag menar någon måste ju hålla servern eller serverplatsen igång också.