Vänner sökes i Stockholm!

Vänner sökes i Stockholm!

Ninea

Kvinna 31 år

2014 Nov 10 Kl 11:27
Hej! Söker nya vänner i Stockholm med omnejd. Jag bor lite utanför, på västra sidan. Om du som jag har småbarn så är det roligt, har du inte det så gör det inget. Hoppas någon hör av sig.
Man 46 år

2014 Nov 10 Kl 21:56
Citera (Ninea * Nov 10, 2014 11:27)

Hej! Söker nya vänner i Stockholm med omnejd. Jag bor lite utanför, på västra sidan. Om du som jag har småbarn så är det roligt, har du inte det så gör det inget. Hoppas någon hör av sig.

Hej! Jag har skrivit tidigare till dig och har inget emot att få nya vänner här i Stockholm. Har inga småbarn själv men vill gärna skaffa barn så småningom. Bor i Hässelby Gård också på västra sidan om stan.
Hör av dig vetja!
Avregistrerad Medlem

2014 Nov 12 Kl 20:47
Vet inte om Uppsala räknas när man säger Stockholm med omnejd, det är ju lika långt från Stockholm som Norrtälje, dock i ett annat län. Det är goda förbindelser med många olika bolag som kör mellan Uppsala C och T-Centralen.
Kvinna 31 år

2014 Nov 13 Kl 17:35
Jo, sant. Visst är det bekvämt om man hittar någon inom promenadavstånd, men det är bara ett plus och inget absolut måste. (:
Kvinna 36 år

2016 Jan 3 Kl 20:43
Hej Nina!

Vet inte om det är något liv kvar i den här tråden men provar iaf. Jag är ny här på siten (stavas det så?) Så jag vet inte riktigt hur det funkar än. Jag bor i Macka, har inga barn men vill gärna ha. Måste bara hitta ngn att skaffa dem med...
Kvinna 63 år

2016 Feb 9 Kl 23:01
Hej vänner inom Stockholmområden letar jag också man kunde göra nåt ihop...promenader...fika...andra saker....
Kvinna 51 år

2016 Feb 11 Kl 19:00
Citera (Ninea * Nov 10, 2014 11:27)

Hej jag har inga små barn, jag är för gammal men jag har en bebiskatt. Jag tycker om att skriva och stickar ibland, så känner du för att höra av dig till mig så svarar du tänker jag...