uj

uj

Avregistrerad Medlem

2014 Nov 13 Kl 12:51
När jag talade om för en kompis att jag skulle gå med i BE, blev svaret, mycket knäppskallar,
rätt eller fel, vad tror ni?
Avregistrerad Medlem

2014 Nov 14 Kl 19:00
Jag tycker inte att det var ett speciellt genomtänkt svar, då många sidor har en väldigt stor blandning av folk, sen kanske sidor för ensamma har en tendens att dra till sig psykiskt sjuka och det är väl inte så konstigt kanske, men det behöver inte betyda att man är en "knäppskalle", man kan ha social fobi, autism etc. utan att egentligen vara galen.
Avregistrerad Medlem

2014 Nov 14 Kl 21:15
Citera (Zyxel * Nov 14, 2014 19:00)

Jag tycker inte att det var ett speciellt genomtänkt svar, då många sidor har en väldigt stor blandning av folk, sen kanske sidor för ensamma har en tendens att dra till sig psykiskt sjuka och det är väl inte så konstigt kanske, men det behöver inte betyda att man är en "knäppskalle", man kan ha social fobi, autism etc. utan att egentligen vara galen.

Bra svarat!
Avregistrerad Medlem

2014 Nov 14 Kl 21:21
vem har pratat om att vara galen, förutom du?
Avregistrerad Medlem

2014 Nov 18 Kl 20:52
Jag har inte pratat om att vara galen, jag sa att man kan ha problem utan att vara galen/knäppskalle som du säger att alla här är.
Avregistrerad Medlem

2014 Nov 18 Kl 21:15
Citera (Zyxel * Nov 18, 2014 20:52)

Jag har inte pratat om att vara galen, jag sa att man kan ha problem utan att vara galen/knäppskalle som du säger att alla här är.

mycket är inte alla
Avregistrerad Medlem

2014 Nov 18 Kl 21:37
Tog du till dig? Oj oj, bra på att märka ord märker jag. Jag skulle över huvud taget inte ha svarat på det om jag vore du, utan bara ignorerat det och låtit personen som skrev överdriften göra bort sig själv. Nåväl, nog om detta, om du och dina vänner tycker att den här sidan har mycket knäppskallar får ni väl hålla det för er själva eller säga det på någon annan sida, att skriva det här är inget annat än att försöka skapa dålig stämning eller trolla, och du säger att du har vänner, vad gör du här då? Tror du har en del att jobba med, gubben och det är inte mitt jobb, så jag lägger ner mina åsikter om den här tråden nu.