Jag vill vara en prinsessa ...

Jag vill vara en prinsessa ...

Hoppborg

Kvinna 53 år

2014 Nov 26 Kl 22:01
Prinsessan och elefanten

Elmo är så fin så man vill gråta. Och så vill jag vara en prinsessa också.

Och en annan sida av ursöta Natalie Portman. En rolig rap med lika roliga The Lonely Island. Natalie är inte bara en elefant, hon är badass också.

I ain't no role model ...
Redigerat av Hoppborg 2014 Nov 26 Kl 22:10
Avregistrerad Medlem

2014 Nov 27 Kl 15:09
I mångas ögon är du nog en prinsessa
Kvinna 53 år

2014 Nov 29 Kl 09:02
Awwwww, det var rart tänkt, Leffe.
Avregistrerad Medlem

2014 Nov 29 Kl 09:37
Citera (Hoppborg * Nov 29, 2014 9:02)

Awwwww, det var rart tänkt, Leffe.

Tack
Avregistrerad Medlem

2014 Dec 1 Kl 17:24
Rubriken är "jag vill vara en prinsessa" och det första man ser är en bild på dig Leffe. Det tyckte iallafall jag var lite kul.
Kvinna 53 år

2014 Dec 26 Kl 07:42
Vad är det som gör att alla avreggar sig här inne ?? *sniffar osäkert i mina armhålor*
Avregistrerad Medlem

2014 Dec 27 Kl 16:45
Citera (Hoppborg * Dec 26, 2014 7:42)

Vad är det som gör att alla avreggar sig här inne ?? *sniffar osäkert i mina armhålor*

Kan tänka mig flera orsaker tyvärr.....
* för höga eller felaktiga förväntningar på sidan
* tröttnar på spammandet
* kommer på att sidan inde passar en själv
* för lite drag
* ingen tar kontakt med en.
* få som bor geografiskt rätt till.....
Kvinna 53 år

2014 Dec 27 Kl 17:23
Hej elel ! Vad det gäller spammande så vet jag inte riktigt hur det tar sig uttryck, jag har inte varit här så länge. Men jag har blockat någon som "skräpade ner" i forumet. Är det så du menar?

Jag kan tänka mig att det blir en krasch om någon som kommer hit och söker bekantskaper och ett frö till ett socialt liv blir utsatt för helt ointressanta romantiska initiativ. Kanske är det också så att man kommer hit och är blyg, bakvänd och passiv och då är ju inte det skrivna ordet något bra sätt att lära känna folk med.

Det känns bara konstigt att man kan starta en konversation med någon och plötsligt är de bara avreggade och borta med vinden.

Hoppborg - pösig och mjuk