Bild

Bild

Avregistrerad Medlem

2014 Dec 8 Kl 20:34
Varför är det så få som vill sätta ut bild på sig själva?Något som slog mig, som är ny sen igår...det första man gör tycker jag är att sätta ut e bild på sig, trevligt för andra att se vem de har att göra med....har jag fel??
Kvinna 51 år

2014 Dec 8 Kl 21:43
hej Chikitita, själv e jag en sådan som inte vill se en bild på den man pratar med, jag vill lära känna ngn utan bild, vill inte "störas" av en bild.
Man 37 år

2014 Dec 9 Kl 10:30
Håller lite med dig Chikitita, tycker det är sjysst att se den man pratar med. Inte för att jag är fixerad på utseendet utan bara ett plus. Går alltid på personlighet inte efter utseende.
Avregistrerad Medlem

2014 Dec 10 Kl 22:46
Citera (larsson80 * Dec 9, 2014 10:30)

Håller lite med dig Chikitita, tycker det är sjysst att se den man pratar med. Inte för att jag är fixerad på utseendet utan bara ett plus. Går alltid på personlighet inte efter utseende.

Visst är det personligheten som är viktigast, helt klart, men utseendet är väl ändå det första man lägger märke till....
Avregistrerad Medlem

2014 Dec 10 Kl 22:50
Citera (Forever * Dec 8, 2014 21:43)

hej Chikitita, själv e jag en sådan som inte vill se en bild på den man pratar med, jag vill lära känna ngn utan bild, vill inte "störas" av en bild.

Störas säger du? Så ser inte jag det...nog är det ändåtrevligt om e person ser hyfsad ut tycker jag...se om han/hon visar sig vara otrevlig vill man ändå it ha någon kontakt...så vist är u personlighet viktigast, men ett trevligt yttre är aldrig fel
Man 37 år

2014 Dec 10 Kl 23:08
Jo det är klart att det är första intrycket man får av människan är ju fotot. Men borde inte ha sådan betydelse menar jag. Allt blir så ytligt då.