En näve med halv djupa frågor.

En näve med halv djupa frågor.

konartist

Man 106 år

2015 Mar 5 Kl 19:30
jag är genuint intresserad.

Vad har du haft för förutsättningar, och hur har det påverkat dig eller dina relationer?

Kräver du att folk går den extra milen för dig, gör du det samma?

Ifall du är bitter eller känner dig väldigt ensam, vems fel skulle du säga det är / vad är felet?

Söker du bekräftelse från en specifik person eller kan vem som helst ge dig det.

Hur agerar du när någon / något bättre dyker upp.

Tycker du synd om dig själv & önskar du att andra gjorde det också?
Kvinna 24 år

2015 Mar 5 Kl 20:44
Hej

Intressanta och tänkvärda frågor

Mvh
Avregistrerad Medlem

2015 Mar 21 Kl 17:05
Såna där frågeställningar är intressanta,men gör sig nog bättre på en balkong en sen sommarnatt med ett glas vin i handen.
Man 106 år

2015 Mar 21 Kl 18:41
Kanske, min mening var att man ska ställa sig själv dessa frågor, uppmärksamma om att vara självmedveten.
Man 35 år

2015 Mar 22 Kl 21:36
Bra frågor. Uppväxten har mycket att göra med alltihoppa. Är upp till en själv vad man vill , hur man är/ beter sig som gör att man får vänner, respekt och empatikänslor. Inte lätt att hitta dessa som det klaffar med när man aldrig haft några och inte är så socila.
Man 106 år

2015 Mar 23 Kl 15:28
Aldrig haft några, är det så det är för dig ? Har du aldrig haft några band med någon?

För mig är det passande. Trodde det skulle fungera för alla, om jag själv svarar på det så blir det.

Haft de bästa förutsättningarna, kan inte be om bättre.
Jag har alltid krävt att folk går den extra milen för mig, men jag har varit väldigt dålig på att göra det tillbaka.
Ifall jag känner mig bitter, i min situation så är det enbart mitt fel.
Jag söker bekräftelse från en/flera personer vem som helst kan inte ge mig det jag vill ha.
När något/någon bättre dyker upp, så vill jag ha båda.

Tycker jag synd om mig själv, oftare än vad jag anser jag borde.
Vill jag att andra ska tycka synd om mig? Nej, jag är inte ett offer.

Självisk, otacksam & girig. Detta är det jag måste ändra ^^