Ang situationen för bryt-ensamheten.

Ang situationen för bryt-ensamheten.

Kvinna 59 år

2015 Jun 24 Kl 18:38
Hej Jag har fått kontakt med Cleppe och vet på ett ungefär hur det ligger till. Han har haft fruktansvärt mycket att göra och det har hänt en del saker i hans liv som har gjort att han inte haft tid eller ork att vara härinne så mycket. Han hoppas ni kan ha förståelse för detta utan at veta detaljer om det.Vi får se hur det blir med sidan framöver.Han kommer ta ett beslut så småningom om sidans framtid.
Avregistrerad Medlem

2015 Jun 24 Kl 20:04
Citera (Lillan54 * Jun 24, 2015 18:38)

Hej Jag har fått kontakt med Cleppe och vet på ett ungefär hur det ligger till. Han har haft fruktansvärt mycket att göra och det har hänt en del saker i hans liv som har gjort att han inte haft tid eller ork att vara härinne så mycket. Han hoppas ni kan ha förståelse för detta utan at veta detaljer om det.Vi får se hur det blir med sidan framöver.Han kommer ta ett beslut så småningom om sidans framtid.

Bra att du fått tag i honom, men mindre roligt besked.
Tyvärr väldigt luddigt.
Det hade ju varit bra om han tagit hjälp med sidan skötsel. Nu känns det mest som om den blir försummad.
Kvinna 51 år

2015 Jun 24 Kl 21:07

Men berättade du att vi har varit i kontakt med datainspektionen och att vi har en person som förstör rejält på sidan. Han kunde ju bara kommit in o tagit bort det kontot som förstör o inget mer. Du kan inte ringa igen o be honom att göra det bara. Att han inte behöver vara aktiv mer än att titta in en gång i veckan o se om han fått ngr fler anmälningar ang personer som inte ska vara här, o bara stänga ned dom isf, inget mer. Tacksam om du kan göra det, o hälsa det.
Redigerat av Forever 2015 Jun 24 Kl 21:11
Avregistrerad Medlem

2015 Jun 25 Kl 08:55
Då kommer jag skaffa ett nytt konto. Ingen kan stänga ute MiaMiaMia! Jag är Mia och jag är bäst!
Avregistrerad Medlem

Då kommer jag skaffa ett nytt konto. Ingen kan stänga ute MiaMiaMia! Jag är Mia och jag är bäst!
Avregistrerad Medlem

Avregistrerad Medlem

Kvinna 59 år

2015 Jun 25 Kl 17:15
Hej jag vet att Cleppe har försökt stoppa troll flera gånger,men tyvärr det går inte.Det fungerar ett kort tag men sen är det igång igen.Luddigt?? Jag skrev att han varken haft ork eller tid på grund av vissa omständigheter,det tycker jag får räcka,och hoppas att ni har förståelse och respekt för detta.Han kommer så småningom ta beslut om sidans framtid.
Kvinna 51 år

2015 Jun 25 Kl 17:31
Citera (Lillan54 * Jun 25, 2015 17:15)

Hej jag vet att Cleppe har försökt stoppa troll flera gånger,men tyvärr det går inte.Det fungerar ett kort tag men sen är det igång igen.Luddigt?? Jag skrev att han varken haft ork eller tid på grund av vissa omständigheter,det tycker jag får räcka,och hoppas att ni har förståelse och respekt för detta.Han kommer så småningom ta beslut om sidans framtid.

Troll måste man ju stänga av så fort det kommer ngt troll, så om det finns ngn support i framtiden som kommer att jobba för sidan varje dag, så blir det ju inga problem.
Kvinna 59 år

2015 Jun 25 Kl 20:38
Citera (Forever * Jun 25, 2015 17:31)

Troll måste man ju stänga av så fort det kommer ngt troll, så om det finns ngn support i framtiden som kommer att jobba för sidan varje dag, så blir det ju inga problem.

Då skulle han få sitta precis hela dagarna och göra det ska du veta.
Nu är läget så som det är,saker och ting händer i livet som man inte kan rå över.Det sorgliga är att man måste ha någon som kollar vuxna människor så dom inte beter sig illa eller är otrevliga mot varandra.
Kvinna 51 år

2015 Jun 25 Kl 20:49
Citera (Lillan54 * Jun 25, 2015 20:38)

Citera (Forever * Jun 25, 2015 17:31)

Då skulle han få sitta precis hela dagarna och göra det ska du veta.
Nu är läget så som det är,saker och ting händer i livet som man inte kan rå över.Det sorgliga är att man måste ha någon som kollar vuxna människor så dom inte beter sig illa eller är otrevliga mot varandra.

jo så måste man ju göra, ta bort troll så fort det kommer ngn. själv tror jag inte att det blir hela dagarna att det är så många samtidigt, vi har ju bara haft en åt gången här som det har varit - sedan jag varit här iaf, över ett år (har jag varit här).
Kvinna 59 år

2015 Jun 25 Kl 20:55
Citera (Forever * Jun 24, 2015 21:07)

Det är såhär,att tar han bort den personen så kommer den personen vara där efter ett litet tag igen och så kommer det vara hur många gånger som helst efter det.Det har pågått minst ett år
Men berättade du att vi har varit i kontakt med datainspektionen och att vi har en person som förstör rejält på sidan. Han kunde ju bara kommit in o tagit bort det kontot som förstör o inget mer. Du kan inte ringa igen o be honom att göra det bara. Att han inte behöver vara aktiv mer än att titta in en gång i veckan o se om han fått ngr fler anmälningar ang personer som inte ska vara här, o bara stänga ned dom isf, inget mer. Tacksam om du kan göra det, o hälsa det.
Avregistrerad Medlem

2015 Jun 25 Kl 20:55
Citera (elel * Jun 16, 2015 19:39)

Det skulle kännas bra om vi gjorde något försök att nå cleppe på annat sätt än här via sidan.

Det sorgliga är att det för ca ett halvår sedan åtminstone fanns en person som kunde tänka sig hjälpa till som moderator. Nu finns inte personen kvar på sidan.

Ring honom!
Han är trevlig o prata med
Avregistrerad Medlem

2015 Jun 25 Kl 20:58
Citera (MaMlaMia * Jun 25, 2015 8:55)

Man kan leta rätt på din ip adress mia
O spärra den.
Avregistrerad Medlem

2015 Jun 25 Kl 21:36

Det är sista meningen jag tycker är luddigt. Men det kanske bara är jag som tycker det är bättre med någon form av tidsfrist. Tycker annars att det är lätt att det rinner ut i sanden......