Ang situationen för bryt-ensamheten.

Ang situationen för bryt-ensamheten.

Kvinna 51 år

2015 Jun 25 Kl 21:47
Citera (Lillan54 * Jun 25, 2015 20:55)

Citera (Forever * Jun 24, 2015 21:07)

Citera (Lillan54 * Jun 24, 2015 18:38)

Hej Jag har fått kontakt med Cleppe och vet på ett ungefär hur det ligger till. Han har haft fruktansvärt mycket att göra och det har hänt en del saker i hans liv som har gjort att han inte haft tid eller ork att vara härinne så mycket. Han hoppas ni kan ha förståelse för detta utan at veta detaljer om det.Vi får se hur det blir med sidan framöver.Han kommer ta ett beslut så småningom om sidans framtid.

Det är såhär,att tar han bort den personen så kommer den personen vara där efter ett litet tag igen och så kommer det vara hur många gånger som helst efter det.Det har pågått minst ett år
Men berättade du att vi har varit i kontakt med datainspektionen och att vi har en person som förstör rejält på sidan. Han kunde ju bara kommit in o tagit bort det kontot som förstör o inget mer. Du kan inte ringa igen o be honom att göra det bara. Att han inte behöver vara aktiv mer än att titta in en gång i veckan o se om han fått ngr fler anmälningar ang personer som inte ska vara här, o bara stänga ned dom isf, inget mer. Tacksam om du kan göra det, o hälsa det.

tror inte som dig där (vänligen), tror inte att en person orkar hålla på o ta fram ett nytt mejlkonto (ett privat meilkonto menar jag, inte B-E konto) flera ggr om dagen för att få kunna registrera sig här. så jag tror inte det blir så ansträngande alls för en support.
Kvinna 51 år

2015 Jun 25 Kl 21:52
Citera (hampus70 * Jun 25, 2015 20:55)

Citera (elel * Jun 16, 2015 19:39)

Det skulle kännas bra om vi gjorde något försök att nå cleppe på annat sätt än här via sidan.

Det sorgliga är att det för ca ett halvår sedan åtminstone fanns en person som kunde tänka sig hjälpa till som moderator. Nu finns inte personen kvar på sidan.

Ring honom!
Han är trevlig o prata med

Lillan54 hade ringt, hon skrev det här på forumet, pratat med honom.
Redigerat av Forever 2015 Jun 25 Kl 21:58
Kvinna 59 år

2015 Jun 25 Kl 22:00
Citera (elel * Jun 25, 2015 21:36)

Citera (Lillan54 * Jun 25, 2015 17:15)

Hej jag vet att Cleppe har försökt stoppa troll flera gånger,men tyvärr det går inte.Det fungerar ett kort tag men sen är det igång igen.Luddigt?? Jag skrev att han varken haft ork eller tid på grund av vissa omständigheter,det tycker jag får räcka,och hoppas att ni har förståelse och respekt för detta.Han kommer så småningom ta beslut om sidans framtid.

Det är sista meningen jag tycker är luddigt. Men det kanske bara är jag som tycker det är bättre med någon form av tidsfrist. Tycker annars att det är lätt att det rinner ut i sanden......
Det är svårt att ta beslut om sidans framtid på grund av omständigheterna runt omkring,om sajten ska fortsätta eller läggas ner
Kvinna 51 år

2015 Jun 25 Kl 22:11

Hej jag vet att Cleppe har försökt stoppa troll flera gånger,men tyvärr det går inte.Det fungerar ett kort tag men sen är det igång igen.Luddigt?? Jag skrev att han varken haft ork eller tid på grund av vissa omständigheter,det tycker jag får räcka,och hoppas att ni har förståelse och respekt för detta.Han kommer så småningom ta beslut om sidans framtid.

Det är sista meningen jag tycker är luddigt. Men det kanske bara är jag som tycker det är bättre med någon form av tidsfrist. Tycker annars att det är lätt att det rinner ut i sanden......

han skulle ju bara kunna pausa sidan med som ett exempel tills han tagit beslut, för det är ansvarslöst o inte vara här - eftersom det finns problem med användare - som med endast avsikt att försöka förstöra för alla på flera sätt. tror inte det tar lång tid att pausa en sida, så gör ju andra sidor från den ena minuten till en andra, om dom ska jobba med ngt på sajten tex.
Kvinna 59 år

2015 Jun 26 Kl 12:48
Citera (Forever * Jun 25, 2015 22:11)

Hänvisar till forumet som heter Be

han skulle ju bara kunna pausa sidan med som ett exempel tills han tagit beslut, för det är ansvarslöst o inte vara här - eftersom det finns problem med användare - som med endast avsikt att försöka förstöra för alla på flera sätt. tror inte det tar lång tid att pausa en sida, så gör ju andra sidor från den ena minuten till en andra, om dom ska jobba med ngt på sajten tex.
Avregistrerad Medlem

2015 Jul 24 Kl 10:20
Borde man inte som ägare av en sådan här sajt vara rätt driftig? Dvs hitta på aktiviteter , göra så att det blir fart på sajten? Hitta på något som får folk att vakna även om man kanske inte får svar på vänförfrågningarna så vill man kanske stanna för att ägaren hittar på saker. Men som det är nu så verkar den mest sova. Jag har nästan slutat logga in för att den är just död.