Finns här intresse för en stor träff i skåne

Finns här intresse för en stor träff i skåne

Avregistrerad Medlem

2016 Jan 21 Kl 22:02
Jag funderar på om jag skulle bjuda in till knytkalas till våren för alla i Skåne oavsett ålder och man/kvinna
ute i naturen finns det något sådant intresse ?
Kom gärna med förslag på saker att göra .
Kvinna 46 år

2016 Feb 15 Kl 18:58
Hejsan!
Jag hade tyckt det vore kul om vi kunde samla ihopa några folk och hitta på något trevligt
Avregistrerad Medlem

2016 Feb 15 Kl 19:21
Citera (freja * Feb 15, 2016 18:58)

Hejsan!
Jag hade tyckt det vore kul om vi kunde samla ihopa några folk och hitta på något trevligt

Jag är gärna med
Fast vårt land är så avlångt..Kanske jag bor för långt från där träffen är tänkt att vara? Hallands län? Suck.....
Kvinna 54 år

2016 Feb 16 Kl 21:16
Vilken bra idé! Lägg in knytiset under "Aktiviteter" så kan folk se vad som är på gång. Tyvärr är inte Skåne aktuellt för min del.
Man 58 år

2016 Feb 17 Kl 15:51
Jag är intresserad av en stor träff jätte bra ide.
Kvinna 51 år

2016 Feb 24 Kl 12:18
Hej

Jag är ny medlem, och hade tyckt det varit superkul om ett gäng hade träffats på Påskafton. Förslag att vi kunde äta gott och sen bowla på Lucky bowl i Höör.
Avregistrerad Medlem

2016 Feb 24 Kl 19:47
Citera (ps46 * Feb 24, 2016 12:18)

Hej

Jag är ny medlem, och hade tyckt det varit superkul om ett gäng hade träffats på Påskafton. Förslag att vi kunde äta gott och sen bowla på Lucky bowl i Höör.

låter trevligt I`m in och grattis påfödelsedagen hoppas du haft en riktigt bra dag.
Kvinna 51 år

2016 Feb 25 Kl 12:23
Hej
Vad roligt du hänger med på påskbowlingen Ja jag hade en underbar födelsedag
Citera (kompis71 * Feb 24, 2016 19:47)

Citera (ps46 * Feb 24, 2016 12:18)

Hej

låter trevligt I`m in och grattis påfödelsedagen hoppas du haft en riktigt bra dag.
Avregistrerad Medlem

2016 Mar 9 Kl 20:18
Jag är en cool och tuff brud på 45 år och jag gillar Mode, fota, familjelivet, shopping m.m.
Och det jag avskyr mest är : Mobbning, skitsnack, och folk som förstör för andra med massor mera.
Följ gärna mej! Så följer jag tillbaka! Kontakt: mia2@home.se Kolla gärna in till min läsvärda blogg som handlar om att leva ett annorlunda liv med funktionshinder m.m. nouw.com/annorlundamamma ARBETSLÖS 45 ÅR ÄR GIFT HAR BARN MEN ÄR KANSKE LITE UDDA Jag är en kvinna som gillar att leva livet rakt utåt hela tiden m.m. Gillar att campa, krogen,träffa nytt folk m.m.
Avregistrerad Medlem

2016 Jul 24 Kl 02:56
45 - årig barns mamma, fru, social, snäll, utåtriktat, trevlig som bor med man, barn och djur på landet söker seriösa vänner IRL (Helst kvinnor i min egen ålder)! Ni ska vara seriösa, ärliga, utåtrikat, trevliga, snälla. Har några får vänner och inga vänner alls! Känner mig ofta ensam! Mina intressen är familjen, promenader, träning, djur, rida, segling, bio, umgås, promenader, båtliv, foto, data, internet sticka, handarbete, natur, resor. träffa nya människor, pubar, sport, fika, utför, fjällvandring, hälsa, vardag & mycket mer! Har många intresse! Vill ni mig något så skriv då! Min E-mail är: Fråga efter den! VILL EJ LÄGGA UPP DEN PÅ NÄTET EFTER VISA OMSTÄNDIGHETERNA!
Avregistrerad Medlem

2016 Aug 4 Kl 13:57
Jag är en glad och trevlig kvinna på 45 år! Jag bor i Kronobergs län och söker efter nya kvinnliga bekantskaper som liksom jag gillar att dansa! Jag vill gärna ha kvinnkompisar i åldern 40-60 som vill fara runt på dans i Småland! Hör gärna av dig om du vill veta mer om mig! Jag är en trevlig kvinna på 45 år från Småland!
Jag söker kvinnkompisar och aktivitetskompis i Småland!
Mitt stora intresse är dans och friluftsliv!
Hör gärna av dig om du tycker det verkar intressant! Jag är en ensam glad kvinna på 45 år som söker en aktivitetskompis!
Gärna en seriös och trevlig kvinna i åldern 40-60!
Du gillar dans och fara runt och dansa.
Hör gärna av dig om du är intresserad!