Do you feel lucky, the bulle edition

Do you feel lucky, the bulle edition

Avregistrerad Medlem

2016 Jan 29 Kl 01:41
En gång när jag var hemma hos mamma och skulle fika sa hon att bullarna var i frysen så jag skulle ta fram och tina dem. Jag tog en påse bullar som hon hade bakat själv och stängde frysen. Ibland får jag mina knäppa ryck. Den här gången fick jag för mig att leka Clint Eastwood och använda påsen som ett vapen och snurra runt på fingret som han gör för att stajla sin revolver. Do you feel lucky, punk! Utbrast jag och snurrade runt påsen så fort att jag tappade greppet och den for rakt in i ögat med en kraftig smäll! AAAAJ!
Jag blev nästan blind i 5 minuter med en rejäl blåtira! :D
Avregistrerad Medlem

2016 Jan 29 Kl 12:36
Citera (-Vandraren- * Jan 29, 2016 1:41)

En gång när jag var hemma hos mamma och skulle fika sa hon att bullarna var i frysen så jag skulle ta fram och tina dem. Jag tog en påse bullar som hon hade bakat själv och stängde frysen. Ibland får jag mina knäppa ryck. Den här gången fick jag för mig att leka Clint Eastwood och använda påsen som ett vapen och snurra runt på fingret som han gör för att stajla sin revolver. Do you feel lucky, punk! Utbrast jag och snurrade runt påsen så fort att jag tappade greppet och den for rakt in i ögat med en kraftig smäll! AAAAJ!
Jag blev nästan blind i 5 minuter med en rejäl blåtira! :D

Den här IRL historien var både sorglig och rolig. Liksom "Otur"...Hur gick det med ditt öga?
Avregistrerad Medlem

2016 Jan 29 Kl 14:05
Haha javet, jag är en riktig knasboll. Det gick bra. Helt återställd!
Kvinna 57 år

2016 Jan 30 Kl 12:13
Coolt. Du lyckades ju vara både the good guy och the bad guy i samma scen. Det hade inte Clintan klarat!
Avregistrerad Medlem

2016 Jan 30 Kl 14:46
Det har jag inte tänkt på Carina! Det har du ju så rätt i!
Kvinna 57 år

2016 Jan 31 Kl 07:45
Det var bra gjort. Jag gjorde en ännu dummare sak en gång. Skulle fiska ur de sista champinjonerna ur en konservburk. Jag använde handen och den fastnade liksom. Jag skar mig naturligtvis och fattar fortfarande inte hur jag kunde vara så urbota dum. Förra veckan skulle jag gå på toa mitt i natten. Jag orkade inte tända och tänkte "jag hittar ändå" då snubblade jag över vår ena hund och slog i knäna så de blev blåa. Han blev dessutom rädd. Undrar varför? Hahaha!
Avregistrerad Medlem

2016 Jan 31 Kl 15:55
Hur är det med knäna nu?
Kvinna 57 år

2016 Jan 31 Kl 17:22
Citera (-Vandraren- * Jan 31, 2016 15:55)

Hur är det med knäna nu?

De är äntligen ganska normala. Blåmärkena har bleknat och jag kan ligga på mage när jag sover igen utan att känna dem hela tiden. Oftast tänker man inte på vilka kroppsdelar man bär omkring på, så när man gör illa sig påminner de kanske om att de finns helt enkelt.