Ensam och deppig

Ensam och deppig

Solsken

Kvinna 42 år

2016 Feb 4 Kl 11:58
Jag vet inte om man kan kalla den ensamhet jag känner som att jag valt den själv. Tanken var inte att jag skulle känna mig ensam när vi flyttade hit. Jag har lillen på 1 år att ta hand om, en katt och en hund och lever med min sambo. Att flytta pga jobb till en ort där vi knappt känner någon, det valet var jag med på men inte resten. Min sambo har sin släkt och vänner i Stockholm. Jag har mina vänner där men saknar anhöriga då min mamma är död, min pappa är inte värd att nämna och jag har inga syskon. Ska börja träffa en mammagrupp i nästa vecka, hoppas hitta några vänner där. För övrigt känner jag mig väldigt nere och deppig just nu. Önskar det fanns någon där ute man kunde luta sig mot och dela sina tankar med..
Kvinna 54 år

2016 Feb 5 Kl 15:57
Min erfarenhet är att det är lättare att träffa nya vänner genom barnen om man flyttar till ny ort, så jag hoppas du träffar någon i mammagruppen. Önskar dig Lycka till.
Kvinna 42 år

2016 Feb 5 Kl 16:04
Citera (Nea * Feb 5, 2016 15:57)

Min erfarenhet är att det är lättare att träffa nya vänner genom barnen om man flyttar till ny ort, så jag hoppas du träffar någon i mammagruppen. Önskar dig Lycka till.

Tack!
Avregistrerad Medlem

2016 Feb 5 Kl 22:28
Hundar är med bra att skaffa kontakter genom.