Letar nya vänninor i Stockholm! :)

Letar nya vänninor i Stockholm! :)

LiLo76

Kvinna 44 år

2016 Feb 11 Kl 22:20
Hej alla fina människor därute!
Jag undrar om det finns fler som söker nya vänner i Stockholmsområdet?
Själv finns jag ute i Kungsängen, så att hitta nån i närheten hade ju varit toppen!
Det finns ju SL och bil så man ska väl inte begränsa sig!
Jag längtar efter lite sällskap på mina promenader och skulle gilla någon att prata lite strunt med över en fika!
Jag är inflyttad Stockholmsbo så mina vänner finns på annan ort vilket gör vardagsvänskapen lite svår

Äsch..nog babblat! Hör av er vetja!

Edit: ledsen om jag gör nån besviken nu, men jag söker tjejiga kompisar!
Redigerat av LiLo76 2016 Feb 11 Kl 22:55
Man 49 år

2016 Feb 11 Kl 22:41
Citera (LiLo76 * Feb 11, 2016 22:20)

Själv finns jag ute i Kungsängen, så att hitta nån i närheten hade ju varit toppen!
Jag längtar efter lite sällskap på mina promenader och skulle gilla någon att prata lite strunt med över en fika!
Jag är inflyttad Stockholmsbo så mina vänner finns på annan ort vilket gör vardagsvänskapen lite svår

Hej! Utökar gärna vänskapskretsen med lite nya kontakter här i Stockholmstrakten. Själv bor jag i Hässelby Gård i Västerort. Kungsängen är ju helt klart överkomligt...
/Hälsningar Daniel
Kvinna 44 år

2016 Feb 11 Kl 22:56
Citera (DanneJ71 * Feb 11, 2016 22:41)

Citera (LiLo76 * Feb 11, 2016 22:20)

Hej! Utökar gärna vänskapskretsen med lite nya kontakter här i Stockholmstrakten. Själv bor jag i Hässelby Gård i Västerort. Kungsängen är ju helt klart överkomligt...
/Hälsningar Daniel
[/

Hej,
Kul att du hörde av dig. Dock så söker jag efter tjejkompisar. Missade visst det i mitt inlägg
Önskar dig dock all lycka med ditt sökande!
Redigerat av LiLo76 2016 Feb 11 Kl 22:57