Vänner i uppsala & eller stockholm

Vänner i uppsala & eller stockholm

Lsh

Kvinna 31 år

2016 Mar 11 Kl 19:50
Hej.
Hm jag vet inte vad jag skriva förutom de som rubriken tyder på.
Jag har inte så många vänner, nästan ingen alls och söker efter härliga tjejer, runt min ålder, som vill umgås lr bara prata o lära känna varandra.
Jag pendlar mellan Uppsala och sthlm så fritid på vardagar är det brist på tyvärr men vill gärna träffa fler vänner.

Jag är simpel, föredrar kvalité tid över festande.

Ta hand om er
/ Linda
Avregistrerad Medlem

2016 Mar 17 Kl 01:59
Jo, Jag har en visst en funktionsnedsättning! Även om det inte syns! Mia har både autism, asperger, utvecklingstöning! Men eftersom det inte syns på hennen tvingas hon stå ut med både fördomar och misstro! Här ger hon nouw.com/annorlundamamma Kolla gärna in till min läsvärda blogg som handlar om att leva ett annorlunda liv med funktionshinder m.m. nouw.com/annorlundamamma ARBETSLÖS 45 ÅR ÄR GIFT HAR BARN MEN ÄR KANSKE LITE UDDA Jag är en kvinna som gillar att leva livet rakt utåt hela tiden m.m. Gillar att campa, krogen,träffa nytt folk m.m. Jag har också diganoser: Autism, asperger, utvecklingstörning m.m.
Avregistrerad Medlem

2016 Mar 17 Kl 02:00
Jo, Jag har en visst en funktionsnedsättning! Även om det inte syns! Mia har både autism, asperger, utvecklingstöning! Men eftersom det inte syns på hennen tvingas hon stå ut med både fördomar och misstro! Här ger hon nouw.com/annorlundamamma Kolla gärna in till min läsvärda blogg som handlar om att leva ett annorlunda liv med funktionshinder m.m. nouw.com/annorlundamamma ARBETSLÖS 45 ÅR ÄR GIFT HAR BARN MEN ÄR KANSKE LITE UDDA Jag är en kvinna som gillar att leva livet rakt utåt hela tiden m.m. Gillar att campa, krogen,träffa nytt folk m.m. Jag har också diganoser: Autism, asperger, utvecklingstörning m.m. Kolla gärna in till min läsvärda blogg som handlar om att leva ett annorlunda liv med funktionshinder m.m. nouw.com/annorlundamamma ARBETSLÖS 45 ÅR ÄR GIFT HAR BARN MEN ÄR KANSKE LITE UDDA Jag är en kvinna som gillar att leva livet rakt utåt hela tiden m.m. Gillar att campa, krogen,träffa nytt folk m.m.Gillar att campa, krogen,träffa nytt folk m.m. Hej alla Underbara trevliga vänner!
Hoppas ni har haft en fin och bra dag
i det fina vår vädret!
Mia heter jag är 45 år, gift och har två barn!
Bor i Kronobergs län som ligger i Småland!
Tycker det är trevligt intressant att lära känna nya vänner!
Då det oftast leder till nya bekantskaper!
Vem vet kanske finner man en vän för livet!
Så tveka inte till att höra av er vänner!
Gör vad du kan
med det du har
där du är