Ensam och ledsen

Ensam och ledsen

SnowFalling

Man 43 år

2016 Mar 24 Kl 12:42
Kille från Göteborg som har en väldigt udda livssituation. Detta har inneburit att jag de senaste åren varit ensam mkt, först självvalt men på senare tid har jag saknat någon åtminstone att dela mina tankar och intressen med.

Jag har ett fåtal vänner men vi träffas sällan pga att våra intressen skiljer sej åt och att jag lever med mkt ångest. Min dåliga självkänsla och udda intressen ihop med att jag är blyg och nattuggla gör att jag känner att det nästan är omöjligt att hitta någon att dela min vardag med.

Älskar tv/dator-spel, manga/anime och ishockey och är ingen person som gillar att gå ut på krogen tex, utan är mer för hemmakvällar för mys med mina intressen. Jag är mkt för trygghet och gillar inte när saker och ting är ovisst.

Min ångest har mynnat ut i långvarig depression som nog egentligen kommer sej utav ensamheten. Jag sover dåligt och står på diverse mediciner för att hålla saker och ting på en nivå som gör saker lite mer uthärdligt.

Ensamheten har gjort att jag för det mesta haft kontakter via internet och diverse spel jag spelar. Jag har svårt för vissa saker pga min dåliga självkänsla och jag undviker mkt som är normalt för de flesta att klara. Har svårt att tro att någon delar mina intressen, samtidigt skulle stå ut med mina "problem", och skulle se mej som sympatisk och älskvärd eller omtyckt.

Förlorade den person som jag älskade mest av allt här på jorden för 3 år sedan, min mormor, som betydde allt för mej, i en hjärnblödning mitt framför mej i mitt vardagsrum. Min mamma höll på att stryka med i cancer vintern 2014 men efter en snabb operation så verkar det nu som att hon haft tur. En pappa har jag aldrig haft.

Detta blev en lång presentation och jag har svårt att tro att nån har ork att läsa mer än så jag avslutar här, dock finns det en himla massa mer jag skulle kunnat skriva. Ni får gärna pm:a mej om ni vill veta mer jag tar gärna emot er med öppna armar, killar som tjejer som känner igen sej lite är välkomna att skriva till mej.