Förkyld-Lunginflammation-känns x-tra ensamt

Förkyld-Lunginflammation-känns x-tra ensamt

Koltrast

Man 66 år

2016 Apr 2 Kl 15:06
Har varit förkyld sedan i påsk och det utvecklades till en lunginflammation. Äter penicillin sedan tre dagar och väntar. Känns outhärdligt ensamt när jag inte kan jobba eller träffa människor på studiecirklar och annat. Chattar med mina vuxna barn på FB men vill oroa dem med vad jag egentligen känner. Försöker döva ensamheten med TV men det fungerar inte så bra.
Hostan håller på att ge med sig men inte känslan att
vara ensam.
Avregistrerad Medlem

2016 Apr 2 Kl 16:59
Krya på dig så gott det går
Ge dig klappar och kramar och peppande ord....
Man 66 år

2016 Apr 2 Kl 17:43
Citera (susse * Apr 2, 2016 16:59)

Krya på dig så gott det går
Ge dig klappar och kramar och peppande ord....

Tack så jättemycket för de vänliga orden! Du är en snäll medmänniska.
Avregistrerad Medlem

2016 Apr 2 Kl 20:10
Citera (Koltrast * Apr 2, 2016 15:06)

Har varit förkyld sedan i påsk och det utvecklades till en lunginflammation. Äter penicillin sedan tre dagar och väntar. Känns outhärdligt ensamt när jag inte kan jobba eller träffa människor på studiecirklar och annat. Chattar med mina vuxna barn på FB men vill oroa dem med vad jag egentligen känner. Försöker döva ensamheten med TV men det fungerar inte så bra.
vara ensam.

Men vännen min..det låter inte bra...krya på dig...och du får gärna skriva till mig om du har lust..styrkekramar till dig.
Man 66 år

2016 Apr 2 Kl 21:07
Citera (Klara * Apr 2, 2016 20:10)

Citera (Koltrast * Apr 2, 2016 15:06)

vara ensam.

Men vännen min..det låter inte bra...krya på dig...och du får gärna skriva till mig om du har lust..styrkekramar till dig.

Tack Klara för uppmuntran. Känns bra att det finns medmänniskor. Snart dags för Treo och Kan Jang mm. Big hug!
Man 66 år

2016 Apr 3 Kl 11:26
Citera (leop * Apr 2, 2016 21:47)

Hoppas att du blir bra snabbt.
Vara sjuk och ligga hemma är nog bland det värsta som finns,..

Tack Leop. Håller med!