På denna sidan för man vill ha vänner

På denna sidan för man vill ha vänner

Avregistrerad Medlem

2016 Maj 13 Kl 17:45
Hej nu den 21 maj klockan 11:00 har jag ordnat en träff för alla som kan och vill komma oavsett ålder och kvinna /man .
Så nu hoppas jag flera personer visar att de menar allvar och vill ha vänner och dyker upp det kan ju ge en fin vänskap om inte så har man ju iallafall försökt och kanske haft en trevlig stund med andra personer här .
MAN MÅSTE VÅGA FÖR ATT VINNA.
Avregistrerad Medlem

2016 Maj 13 Kl 18:12
Citera (kompis71 * May 13, 2016 17:45)

Hej nu den 21 maj klockan 11:00 har jag ordnat en träff för alla som kan och vill komma oavsett ålder och kvinna /man .
Så nu hoppas jag flera personer visar att de menar allvar och vill ha vänner och dyker upp det kan ju ge en fin vänskap om inte så har man ju iallafall försökt och kanske haft en trevlig stund med andra personer här .
MAN MÅSTE VÅGA FÖR ATT VINNA.

Hade jag bott närmare så hade jag absolut kommit. För jag vill våga för att vinna.
Jag önskar er en trevlig och rolig träff.
Avregistrerad Medlem

2016 Maj 13 Kl 18:22
Jag hoppas att det kommer en hel del och att det leder till vänskap för mig själv och för många andra för påtvingad ensamhet ,ensamhet när man vill umgås med vänner är oerhört jobbig .
Ensamhet när man vill vara själv en stund är endast skönt.
Jag hoppas detta faller väl ut och att fler försöker fixa träffar i andra delar av landet för givetvis kan inte alla som bor långt ifrån ta sig hit
men jag skulle vilja att sidan blir mer aktiv att fler försöker ta sig ur ensamheten.
Avregistrerad Medlem

2016 Maj 13 Kl 19:10
Citera (kompis71 * May 13, 2016 18:22)

Jag hoppas att det kommer en hel del och att det leder till vänskap för mig själv och för många andra för påtvingad ensamhet ,ensamhet när man vill umgås med vänner är oerhört jobbig .
Ensamhet när man vill vara själv en stund är endast skönt.
Jag hoppas detta faller väl ut och att fler försöker fixa träffar i andra delar av landet för givetvis kan inte alla som bor långt ifrån ta sig hit
men jag skulle vilja att sidan blir mer aktiv att fler försöker ta sig ur ensamheten.

Jag tycker du bidrar till stor del med ditt arrangemang för träff..Du vågar vara först...Det är stort..Det kan sprida vingar på vattnet..