Är detta forum aktivt?

Är detta forum aktivt?

Isbjoern

Man 46 år

2016 Jun 4 Kl 16:54
Hej.
Trodde detta skulle vara en chans att lära känna nya människor men vad det verkar så är det rätt dött. Forumsinläggen verkar mest ligga år tillbaka och bara ett par tre stycken är inoggade. Kollade på folk i min närhet och bara tre av fyrtio har varit aktiva inom det senaste tiden, de andra har ingen aktivitestnotering alls.

Så jag funderar var alla tagit vägen? har de flesta hittat vänner och sen lämnat eller finns det något bättre ställe att lära känna människor? Facebook, dejtingappar?
Skulle uppskatta svar.
Kvinna 47 år

2016 Jun 5 Kl 20:14
Jag är kvar.
En del kanske tycker som du att det är dött här inne.
Och då slutar dom att vara här mera. De går ur.
Jag har iallafall inte hittat några bra vänner att ha kul med. Jag blir nog fast i BE. Har inga vänner.
Har man inga vänner är det trevligt med BE.
För min del gör det inget om det är några få inne.
Ibland är det mer personer inne och ibland är det mindre personer inne på BE.

Jag är mer här nu. Förrut var det en tjej som jag tyckte var jättejobbig. Och tjatade med mig. Och gick på mig.
Så då var jag inte aktiv i denna grupp.
Forum gillar jag inte så mycket.

Jag bloggar mest eller skriver i klotterplanket.
Tycker det räcker med att jag skriver i min blogg och skriver i klotterplanket.
Kvinna 55 år

2016 Jun 6 Kl 12:13
Jag tror som Mouna, de flesta tycker det är dött här och lämnar eller tycker inte det är någon anledning att logga in. Tyvärr verkar det som om att medlemmar inte inser att det är vi själva som måste hålla forumet levande för att det ska bli en kul plats att vara på.

Jag hoppas iaf att du blir kvar och bidrar till ett mer levande forum
Avregistrerad Medlem

2016 Jun 6 Kl 13:12
Jag har försökt ordna aktiviteter här men det kom en person så det verkar som de flesta inte är intresserade av att få vänner här eller vågar de inte ta kontakt och gör man inte det så får man vara ensam det kommer inte folk ock knackar på dörren och frågar om personen vill bli deras vän.
Man 46 år

2016 Jun 7 Kl 03:02
Tack för era svar och tack Nea för välkomnande gesten, det är alltså inte helt dött här ändå.

Förstår att det kan vara svårt att mötas, speciellt när avstånden är stora och personerna som är aktiva få men jag undrar ändå om det inte är så att andra träffpunkter dykt upp som är mer populära.

Älskar dessa emoticos, så mycket bättre än det jag har på telefonen.
Redigerat av Isbjoern 2016 Jun 7 Kl 12:34
Avregistrerad Medlem

2016 Jun 8 Kl 15:40
Aktivt forum...
Jag tycker att det är det, "aktivt"...Kanske för att jag är spontan..är intresserad av er andra medlemmar, engagerar mig i att läsa vad andra skrivit osv..
Lyssnar även på andra medlemmars musiklåtar osv..
Jag har underbara mejlvänner här på BE...
Där det är en djupare skriv kontakt. Jag tycker mycket om de olika "vänner" jag har här inne. Det är en mer djup kontakt för jag har svårt för det ytliga, glättiga osv
Känner att de är vänner som jag gärna skulle vilja träffa framöver.

Jag tycker detta är forumet är kanon bra för min egen del.

Jag har ju även träffat en man tack vare BE.."Själarnas möte"...
Så jag har börjat resa mer, vidga mina vyer tack vare honom.

Säger det igen: Tack BE för att du finns med ALLA härliga och fina medlemmar som alla bidrar med sig själva på olika vis, Gammal som Ung, Grön som Blå, Vit som Gul...
Kvinna 55 år

2016 Jun 8 Kl 20:05
Citera (susse * Jun 8, 2016 15:40)

Aktivt forum...
Jag tycker att det är det, "aktivt"...Kanske för att jag är spontan..är intresserad av er andra medlemmar, engagerar mig i att läsa vad andra skrivit osv..
Där det är en djupare skriv kontakt. Jag tycker mycket om de olika "vänner" jag har här inne. Det är en mer djup kontakt för jag har svårt för det ytliga, glättiga osv

Säger det igen: Tack BE för att du finns med ALLA härliga och fina medlemmar som alla bidrar med sig själva på olika vis, Gammal som Ung, Grön som Blå, Vit som Gul...

Va fint du skriver och Grattis till dina nya vänner
Avregistrerad Medlem

2016 Jun 8 Kl 20:21
Citera (Nea * Jun 8, 2016 20:05)

Citera (susse * Jun 8, 2016 15:40)

Aktivt forum...

Va fint du skriver och Grattis till dina nya vänner

Tack! Jag gillar dig med...