Testa på att bli hypnosiserad i Göteborg

Testa på att bli hypnosiserad i Göteborg

Rysslig

Man 52 år

2016 Jul 12 Kl 21:20
Hej!
Jag håller på att utbilda mig till hypnosterapeut och behöver personer att öva på, så ni som är intresserade av att bli hypnotiserade, helt gratis, hör gärna av er med ett pm!

Hypnos är ett naturligt tillstånd som man passerar åtm en gång per dygn innan man somnar.

Det hypnotiska tillståndet är väldigt skönt och påminner väldigt mycket om ett meditativt tillstånd.

All hypnos är självhypnos, m a o du har kontrollen och kan avbryta det som sker när du så önskar!

Vill du veta mer, hör av dig!

Mvh/ Ulf
Kvinna 56 år

2016 Jul 15 Kl 17:10
Citera (Rysslig * Jul 12, 2016 21:20)

Hej!
Jag håller på att utbilda mig till hypnosterapeut och behöver personer att öva på, så ni som är intresserade av att bli hypnotiserade, helt gratis, hör gärna av er med ett pm!

Hypnos är ett naturligt tillstånd som man passerar åtm en gång per dygn innan man somnar.

Det hypnotiska tillståndet är väldigt skönt och påminner väldigt mycket om ett meditativt tillstånd.

All hypnos är självhypnos, m a o du har kontrollen och kan avbryta det som sker när du så önskar!

Vill du veta mer, hör av dig!

Mvh/ Ulf
Kvinna 56 år

2016 Jul 15 Kl 17:22
Hej, låter intressant och spännande....)))
Man 52 år

2016 Jul 15 Kl 22:34
Ja, intressant är det verkligen och lite spännande om man aldrig prövat det förut, absolut! Men jag vill avdramatisera det lite då inget farligt kan hända, du hör allt som sägs och du kan, när du vill, avsluta det hela. Med andra ord, du har fullständig kontroll över vad som sker!
Vill du pröva så ställer jag upp!