Presentation

Presentation

BE-Admin

Man 50 år

2016 Aug 10 Kl 22:32
Hej, jag skulle vilja presentera mig.

Jag heter Ingela och det är oftast jag som läser mailen som kommer från medlemmar på BE, jag svarar också förstås om jag kan svara, om inte skickar jag frågan vidare till den som kan.

Jag har trivts med att finnas i bakgrunden men nu krånglar mailen (jag får tillbaka en del svar jag skickar) och då tyckte jag det är bättre med en Adminprofil än att inte kunna svara alls.

Jag försöker svara så fort jag kan men ibland kan det dröja av olika orsaker, som att jag jobbar och/eller att jag helt enkelt inte har svaret på en fråga.

Eller så är jag kanske ute och letar Pokémon

Jag önskar att ni fortfarande skickar frågor och funderingar på mail och inte som post på Adminprofilen, mailen läser jag varje dag men kommer ha sämre koll på BE-sidan.

Ha det så gott!

Med vänlig hälsning
Ingela
Kvinna 57 år

2016 Aug 11 Kl 15:10
Vad bra att få en presentation. Ibland har jag undrat hur det kan vara att liksom ha hand om hur många medlemmar det nu är. Jag har hört av mig någon gång och är till fullo nöjd med den respons jag fick då. Ha det så gott själv och lycka till med jakten!
Avregistrerad Medlem

2016 Aug 12 Kl 16:41
Dagens behållning! BE-Admin är säkert ett troll som öppnat en fejk-profil. Tänk efter 2 ggr innan ni gå på allt gott folk!
Avregistrerad Medlem

2016 Aug 12 Kl 17:00
TROLL

Citera (BE-Admin * Aug 10, 2016 22:32)

Hej, jag skulle vilja presentera mig.

Jag heter Ingela och det är oftast jag som läser mailen som kommer från medlemmar på BE, jag svarar också förstås om jag kan svara, om inte skickar jag frågan vidare till den som kan.

Jag har trivts med att finnas i bakgrunden men nu krånglar mailen (jag får tillbaka en del svar jag skickar) och då tyckte jag det är bättre med en Adminprofil än att inte kunna svara alls.

Jag försöker svara så fort jag kan men ibland kan det dröja av olika orsaker, som att jag jobbar och/eller att jag helt enkelt inte har svaret på en fråga.

Eller så är jag kanske ute och letar Pokémon

Jag önskar att ni fortfarande skickar frågor och funderingar på mail och inte som post på Adminprofilen, mailen läser jag varje dag men kommer ha sämre koll på BE-sidan.

Ha det så gott!

Med vänlig hälsning
Ingela
Kvinna 54 år

2016 Aug 12 Kl 20:15
Det stämmer inte den här gången dock Österlenkille , pga jag kom i kontakt med Ingela och Andreas (Admin) sista veckan för att stänga av 'Mia', och så har dom gjort, dom har spårat 'Mia's' IP med och som är spärrat. Men det kontot som 'Mia' hade användarnamnet: Bloggaren - kom frn Telia mobil address. Och senast hade 'Mia* återanvänt ett gammalt konot med namnet: Annorlundakvinna (och som blev avstängt).

Man kommer att stänga av varje konto som kommer från 'Mia'. Dom har stängt ned 3 konton på en vecka, jag meddelade dom nu sista veckan varje gång ett konto dök upp frn 'Mia', och som dom stängde ned samma dag, och jag fick svar ifrån dom (Admin Andreas och Ingela).

Så jag har mejl från Ingela som bevis med denna logga, efter att jag skickade mina brev till Admin via: Kontakta oss.
Och Andreas sa att det var strul med att mejla från Admin att jag inte kunde svara honom (som Ingela skrev nu i det öppna brevet från Admin - på Foruminlägg). Så det är därför Ingela gick ut och skrev det här med, att hon gjorde en öppen profil istället då.
Redigerat av Forever 2016 Aug 12 Kl 20:16
Avregistrerad Medlem

2016 Aug 12 Kl 20:24
Ja stämmer det är det jättebra. Jag tänkte annars på att den riktiga admin har varit osynlig under lång tid och det vore ju ett perfekt sätt för en "mia" att sätta igång och jävlas igen!
Kvinna 54 år

2016 Aug 13 Kl 01:29
Citera (Österlenkille * Aug 12, 2016 20:24)

Ja stämmer det är det jättebra. Jag tänkte annars på att den riktiga admin har varit osynlig under lång tid och det vore ju ett perfekt sätt för en "mia" att sätta igång och jävlas igen!

Ja det stämmer det jag skrev här tidigare... .
Det har sina orsaker varför det varit 'avsaknad' av admin med... .

Dock känner jag för min del att jag inte vill skriva om 'Mia' här, eller på övriga ställen (detta blir mitt enda nu) för om/när personen gör ett konto igen, blir den personen bara glad av uppmärksamheten den får i.o.m det, och det blir bara än värre här har vi erfarit varje gång ngn börjar skriva ngt om den personen. Det har blivit lugnare när folk inte kommenterat den personen. Parentes; den här 'Mia' har oxå berättat att 'Mia' är en man en gång i ett brev med ngn användare här.

Ju mer vi pratar om personen, o ju mer vi klagar öppet eller ironisera den personen så är det mission complete för den personen, det är dens mål, personen vill att användare ska bli irriterade, och börja hugga. Så det bästa i det här fallet iaf (tänker jag åtminstone) - är att bara ignorera och meddela Admin istället på en gång att stänga av personen, så kan man trötta ut personen på det sättet. Så aldrig ge uppmärksamhet (utan bara totalt ignorera/tråka ut en kort tillfällig situation, i.o.m att Admin är medveten situation nu).

Men att det alltid kommer att komma nya användare här som inte känner till om personen, och som vill vara vänliga o tex kommentera det personen 'Mia' har skrivit på klotterplanket/övriga ställen, (men tips kan ju vara tex; att man kan informera den nya användaren i ett privat mejl, som ovetandes råkat kommentera 'Mia').

Nu skrev jag allt detta som den personen ('Mia') ev kommer att läsa om/när den gör nytt konto. Så det blir mitt första/sista (somsagt), jag bara lämnade lite info till den som vill veta.
Så Admin kommer bara stänga av kontona frn 'Mia' på en gng, man kommer inte ens invänta ngr massmejl frn personen, eller se om personen kanske kommer att ändrat sig. Men vi måste hjälp till anmäla dock till Admin när vi ser ett nytt konto med 'Mia', även fast Admin med kommer oxå att försöka ha mer koll.

Godnatt (skrev detta på natten).
Man 50 år

2016 Aug 17 Kl 22:18
Nej! Inget troll här och en anledning till att Admin kanske har upplevt som osynlig är att loggan är ny, för jag hoppas att jag inte har missat att svara på något mail.

Ingela

Ps. Dessutom tror jag att Andreas skulle reagera när han godkänner bilderna. Ds.
Redigerat av BE-Admin 2016 Aug 17 Kl 22:25