Frågor och försök till svar

Frågor och försök till svar

BE-Admin

Man 49 år

2016 Aug 18 Kl 20:20
Hej!
Jag läste ett brev från en medlem idag med lite frågor som jag tänkte att kanske fler är intresserad av att veta svaren på, så jag gör ett foruminlägg av svaren.

Hur ofta är det som ni ungefär kollat/kollar in läget här?

Det är väldigt olika, ibland varje dag men det kan också gå någon dag emellan, det beror lite på hur vardagen ser ut just då. Det har blivit mer sällan under semestern eftersom man inte alltid har varit hemma. Man kan ju gå in via telefonen men det är inte så kul för i (iaf min) telefon så blir ju allting så fruktansvärt litet. Kan väl erkänna också att tankarna har varit på annat håll när man turistat eller ody.

Så jag har blivit väldigt glad och tacksam över när någon medlem skrivit och berättat när det inte står rätt till på BE.

Vet du läget för sajten för övrigt? Kommer den att försvinna/kommer man fortsätta?

Just nu finns det inga planer på att lägga ner den, det var nära när ”Mia” härjade som mest, hon tog en del energi.

Det var bara någon dag sen som jag tog upp det med Cleppe att det kanske var dags att lägga ner, den är ju rätt död och de flesta som avregistrera sig nämner också just det som orsaken till att de lämnar BE. Men jag har ingen aning om vad som händer bakom kulisserna, det kanske är fullt ös där (man hoppas ju alla fall) och sånt ser ju inte jag.

Cleppe hummade bara och det brukar vara ett tecken på att han inte håller med mig.

Vad tänker man om sajten?

Jag tycker att det är lite tråkigt att det inte är mer liv och rörelse så folk tycker att det är kul att gå in här, men det är ju inte så mycket vi kan göra åt det, det är ju medlemmarna själva som måste vara aktiva och synliggöra sig själva.

Det finns en tråd i forumet som tar upp just det här, tror den har som rubrik ”Hur kan man göra Be mer aktivt”, där finns det lite tankar. Jag går in och pushar den synligt igen.