Hästtokig, Hundtokig, Djurtokig!

Hästtokig, Hundtokig, Djurtokig!

Avregistrerad Medlem

2013 Jul 8 Kl 11:36
Här är mina två kissar .. Röd: Olivia 6 år Abbesinier . Svart/vit: Lillan 10 månader Eur.korthår/Maine-Coon
Kvinna 53 år

2013 Jul 20 Kl 22:05
vad fina de är.
har själv en maincoon-norskskogskatt.Visst är de speciella med maincoon i sig.Min har ett speciellt kvittrande läte som maincoon har.
Avregistrerad Medlem

2013 Jul 20 Kl 22:29
Citera (lottie * Jul 20, 2013 22:05)

vad fina de är.
har själv en maincoon-norskskogskatt.Visst är de speciella med maincoon i sig.Min har ett speciellt kvittrande läte som maincoon har.

Tack Lottie .. Jadu mina följer inte ett dugg standard för respektive ras Men Lillan tror jag har nåt annat i sej ,för hon får inte utseendet riktig , och hon nästan ylar när hon jamar Men dom är väl som vi människor,olika personligheter.. Men jag har inte köpt någon av mina ufon för avel eller nåt , så för mej är dom sällskap..Mina bebisar
Avregistrerad Medlem

2013 Jul 20 Kl 22:33
Ps.När fotot togs var dom 5,5 år och 5 månader ...Så lillan har hunnit bli en bastant dam nu vid snart ett års ålder
Kvinna 53 år

2013 Jul 21 Kl 00:01
maine coon är en STOR kattras.Honorna brukar bli 5-9 kg och jättestora.Inte omöjligt att lillan har ärvt det av sin coon förälder.
Min är superstor.En hona hon med.Hade inte växt klart förrän hon var närmare 5 -6 år.Nu är hon semilånghårig ca 6.5 kg tung.
Hon är bara sällskapskatt hon med.
men otroligt personlig!
Avregistrerad Medlem

2013 Jul 21 Kl 11:14
Joo det får man säga .. Dessa två är helt olika ..Men en sak har dom gemensamt , så överdrivet keliga hahaha ... Joo jag vet dom är bamsiga ..en bekant till mej hade sin ena m-c i guinessboken tror var 1998 nånting , den blev utsedd till världens längsta m-c .... Prince tror jag den hette , en ståtlig röd/vit . När han låg ner tror jag dom mätte från nos till svanstipp omkring 120 cm !!!! Han var bamsig
Kvinna 68 år

2014 Feb 9 Kl 23:19
Uppdaterar lite.Jag har 3 katter,två pojksyskon på 16 år,och en hona på 17 1/2 år.De är vanligabondkatter fast jag misstänker att mina pojkar har någon raskatt i sig.De liknar mest russian blue tror jag.Jag räddade deras mamma,sedan föddes pojkarna hos mig efter 2 veckor.Så de är nästan som mina barn känns det som.Katter är såmysiga.
Har ridt en hel del också,fasr det var några år sedan.Hoppas jagfår chansen någon gång att få rida igen.
Hundar har jag haft förut i många år.Går ut två dagar i veckan med några,de är härliga och så kärleksfulla.
Avregistrerad Medlem

2014 Feb 9 Kl 23:42
Jag har en jätte gullig tik p å3 år..snart 4 Älskar henne så fruktansvärt mycket Vi gör allt tillsammans.Hur konstigt det än låter...men hon är alltid med...
Kvinna 52 år

2016 Dec 15 Kl 13:34
Hej här finns hund o katt ...frallan är inne i trotsåldern vilket har varit extremt på alla sätt o det är lite viljornas kamp dygnet runt men älskar djur jag oxå dom tillför ju så mycket i vardagen ) vi tränar vardagslydnad varvat med motion i skogen o på landsvägar ..lite stadsmiljö, en gång per vecka hund lek med andra ..sedan mentalt med godisgömmor o lite nosjobb....tar tacksamt emot tips på om någon vet hur man ska få ner en uppvarvad hund i varv ...ha det gott kram från oss