Vill ha mer än KK

Vill ha mer än KK

apelsinjos

Man 34 år

2017 Nov 1 Kl 14:50
Det verkar som många här bara är ute efter tillfälliga sexuella förbindelser. Det tycker jag är lite tråkigt. Tanken med denna mötesplats är väl framförallt att hitta vänner?
Avregistrerad Medlem

2017 Nov 1 Kl 19:04
Tänk att denna gång håller jag med dig josen. Det finns sidor för sånt men tycker inte här.. trist..
Man 31 år

2017 Nov 2 Kl 22:47
Hur får du uppfattningen att många här bara är ute efter sexuella förbindelser? Är nyfiken eftersom jag inte är så bekant med denna sida.
Man 40 år

2017 Nov 3 Kl 15:13
Citera (Whiz * Nov 2, 2017 22:47)

Hur får du uppfattningen att många här bara är ute efter sexuella förbindelser? Är nyfiken eftersom jag inte är så bekant med denna sida.

Äh, det förstår man ju att hans bild lockar damerna. Snygg blå kostym, vass frilla och ett gåtfullt ansiktsuttryck. Det är klart han får många inviter.
Man 35 år

2017 Nov 8 Kl 06:37
Tycker mer det känns som att apelsinjos med detta inlägg implicit letar efter en kk här. Jag har då aldrig varit med om att kvinnor letar kk på communitys, men jag är ju inte lika stiligt utklädd som trådstartaren. Min uppfattning är att kvinnor generellt sett inte är lika intresserade av sådana förbindelser, alternativt att de helt enkelt kan få till det med vilken man som helst när som helst, så varför krångla till det med att söka på ett så litet forum efter något så ytligt och meninslöst.

Att söka tröst för ensamheten inom oss i sex är lika dumdristigt som att söka det i tv-spel, film, pengar/ägodelar, alkohol, övriga droger, allt är bara tillfällig bedövning.

Prova meditation/yoga istället, så blir livet mindre ensamt.
Man 34 år

2017 Nov 8 Kl 08:10
Citera (Hastur * Nov 8, 2017 6:37)

Tycker mer det känns som att apelsinjos med detta inlägg implicit letar efter en kk här. Jag har då aldrig varit med om att kvinnor letar kk på communitys, men jag är ju inte lika stiligt utklädd som trådstartaren. Min uppfattning är att kvinnor generellt sett inte är lika intresserade av sådana förbindelser, alternativt att de helt enkelt kan få till det med vilken man som helst när som helst, så varför krångla till det med att söka på ett så litet forum efter något så ytligt och meninslöst.

Att söka tröst för ensamheten inom oss i sex är lika dumdristigt som att söka det i tv-spel, film, pengar/ägodelar, alkohol, övriga droger, allt är bara tillfällig bedövning.

Prova meditation/yoga istället, så blir livet mindre ensamt.

Vem är du att veta vad jag vill och inte? Jag vill absolut inte ha någon kk. Kliv ner från dina höga hästar och sluta vara så pretentiös.
Avregistrerad Medlem

2017 Nov 14 Kl 20:09
Citera (apelsinjos * Nov 1, 2017 14:50)

Det verkar som många här bara är ute efter tillfälliga sexuella förbindelser. Det tycker jag är lite tråkigt. Tanken med denna mötesplats är väl framförallt att hitta vänner?

Jag håller med dig, har själv fått en frågan om sånt men ta och blockera såna personer och allra helst anmäl dem. för de är nog på fel sida då tycker jag att de kan leta efter såna sidor som bara handlar om sex..en spark i röven kan de få av mig..och du stå på dig..