Gott slut och gott nytt

Gott slut och gott nytt

karro1971

Kvinna 48 år

2017 Dec 31 Kl 16:20
Önskar alla ett Gott Slut och ett Gott Nytt År
Ta det lugnt ikväll, akta fingrarna och ta hänsyn så ska alla nog få kul.
Var rädda om varandra, alla
Man 32 år

2017 Dec 31 Kl 20:37
Gott nytt år. Jag hoppas på 2018.
Kvinna 48 år

2017 Dec 31 Kl 21:27
Citera (Mumin * Dec 31, 2017 20:37)

Gott nytt år. Jag hoppas på 2018.

Eller hur Det känns som att nu kan det bara bli bättre.....
Kvinna 46 år

2018 Jan 1 Kl 01:12
Gott nytt år.

För min del har det inte varit bra sedan 18 år. För då fick jag mycket mera värk. För jag var med om en olycka. Jag ramlade på vintern på en isfläck. Och sedan är det inget bra alls. Jag måste ofta till ortopeden och prata med läkaren. 2017 var jag hos ortopedläkaren 3 ggr. Och en gång på röntgen. Och behövde få ortopediska inlägg i mina ortopedskor. Men jag kan inte ha mina ortopediska inlägg. De gör för ont på fötterna. Jag fick inte heller ha kvar mina bästa tabletter att ta för värken. Utan fick sedan bara panodil/alvedon. Jag funderar på om jag har annan sjukdom. Som jag har fått. Kanske fibromyalgi. För jag har de symtom som de med fibromyalgi. Jag ska prata igen nu med ortopeden i jan. Så kan han skicka mig vidare till de läkare som har hand om fibromyalgi. För jag har ryggont i nedre delen, mycket huvudvärk, magproblem, problem med sömnen. Eller om ortopeden har läst om fibromyalgi och känner igen dessa symtom. Och kan skicka mig vidare till annan läkarmottagning.
Man 32 år

2018 Jan 1 Kl 22:44
Låter hemskt det du får genomlida Mouna. Jag håller tummarna för att du ska bli bättre.
Redigerat av Mumin 2018 Jan 1 Kl 22:53