Vart är alla?

Vart är alla?

Man 43 år

2019 Jan 7 Kl 23:04
Citera (noname75 * Jan 7, 2019 22:18)

Citera (Smeknamn * Jan 7, 2019 20:45)

Haha jag?
Komiskt val av uttryck "nappa" när vi pratade fiske!
Men visst. Nåt sånt skulle man kunna veva in mig på. Höhöhö! Den var dålig va??

Man blir inte roligare än man gör sig, har jag hört. Du verkar ju inte vara helt bakom flötet, så fortsätt du att fiska efter komplimanger. Tids nog får du säkert napp. Du verkar ju redan lyckats få en sjöjungfru på kroken. Eller om det är gammelgäddan som klätt ut sig, kvällen till...åra.

Mycket vitsigt! Inte helt bakom flötet!
Sen är det ibland svårt att avgöra i text om någon skojar eller ej. Därför det lätt blir missförstånd på Internet. Men jag gissar att du skämtade. Trevlig kväll önskar jag dig.
Man 45 år

2019 Jan 8 Kl 06:19
Som sagt, det blir inte roligare än man gör sig. Så, ja, det var avsetr som ett skämt. Försökte kroka på er tidigare dalog/jargong, i hopp om att hålla samtalet flytande. Men jag kanske drog ur proppen istället? Hoppas inte det. Men ni kan simma lugnt nu, så ska jag inte dyka upp på några timmar (måste tjäna lite laxar också).
Kvinna 35 år

2019 Jan 8 Kl 07:31
Citera (noname75 * Jan 8, 2019 6:19)

Som sagt, det blir inte roligare än man gör sig. Så, ja, det var avsetr som ett skämt. Försökte kroka på er tidigare dalog/jargong, i hopp om att hålla samtalet flytande. Men jag kanske drog ur proppen istället? Hoppas inte det. Men ni kan simma lugnt nu, så ska jag inte dyka upp på några timmar (måste tjäna lite laxar också).

Hahaha! Proppen är i Noname, ingen fara.
Ska förövrigt också tjäna lite lax. Man måste ju följa strömmen.
Man 48 år

2019 Jan 8 Kl 10:25
Laxar Vem ström ska ja följa då

Här blir det bara nåra Guppys i min sinande Bäck

Säkert denna globala uppvärmning som torkar ut även mitt läder i fickan
Man 41 år

2019 Jan 8 Kl 13:13
Ja det är dåligt med drag här. Många bottennapp och en och annan skum torsk.
Man 45 år

2019 Jan 8 Kl 16:01
Skum torsk? I dessa dagar tycker jag mest att det har varit skumma tomtar (men inte på loftet)...

Ström och vatten är kanske inte alltid den bästa kombinationen, förstås... Då finns nog risk att man slutar sina dagar med vågor i håret och vatten i knäna...

Nu går det väl snart inte att krama ur den här kategorin fler långsökta anspelningar..?

Botten upp!
Man 41 år

2019 Jan 8 Kl 16:58
Citera (noname75 * Jan 8, 2019 16:01)

Skum torsk? I dessa dagar tycker jag mest att det har varit skumma tomtar (men inte på loftet)...

Ström och vatten är kanske inte alltid den bästa kombinationen, förstås... Då finns nog risk att man slutar sina dagar med vågor i håret och vatten i knäna...

Nu går det väl snart inte att krama ur den här kategorin fler långsökta anspelningar..?

Botten upp!

Lite till går det nog. Eller har vi tagit oss vatten över våra huvuden då?
Man 43 år

2019 Jan 12 Kl 08:49
Haha. Det gick visst att spinna vidare på den tråden.
Kvinna 35 år

2019 Jan 17 Kl 09:06
Hahaha! Har ni inte gett upp än?
Smeknamn,du med din torra humor (oj vad du har fått mig att skratta!!) Kan inte du dela med dig till alla här dina tokigheter och knäppa skämt!
Man 43 år

2019 Jan 23 Kl 08:28
Citera (JagHelena * Jan 17, 2019 9:06)

Hahaha! Har ni inte gett upp än?
Smeknamn,du med din torra humor (oj vad du har fått mig att skratta!!) Kan inte du dela med dig till alla här dina tokigheter och knäppa skämt!

Haha. Inte alla har din humor. Kanske bäst att hålla sig lite passiv. Även om humor är härligt. Härligt härligt,men farligt farligt. Vi hörs senare, tittar in på pm efter kneget
Man 41 år

2019 Jan 28 Kl 11:35
Det känns tyvärr som många ensamma här kommer att förbli det för alltid. Nästan välförtjänt. Om man inte är villig att bjuda till sig så kommer det aldrig bli någon skillnad.
Kvinna 27 år

2019 Jan 31 Kl 14:51
Citera (noname75 * Jan 7, 2019 17:21)

Vi skulle ju kunna "långtidsboka" en dag och tid när vi gör gemensam sak och ses på chatten. De som kan den dagen och tiden tar sig dit, resten får vänta tills nästa tillfälle.

Säg, lördagar klockan 19?

Jag är öppen för förslag.

Själv brukar jag alltid titta förbi chatten när jag är inom här. Men det var längesen nu som jag lyckades råka på någon där...

Vilken fin idé! jag tittar gärna in kring den tiden och hoppas på att fler är intresserade
Man 45 år

2019 Feb 2 Kl 19:20
Citera (EagleCry * Jan 31, 2019 14:51)

Vi skulle ju kunna "långtidsboka" en dag och tid när vi gör gemensam sak och ses på chatten. De som kan den dagen och tiden tar sig dit, resten får vänta tills nästa tillfälle.

Själv brukar jag alltid titta förbi chatten när jag är inom här. Men det var längesen nu som jag lyckades råka på någon där...

Vilken fin idé! jag tittar gärna in kring den tiden och hoppas på att fler är intresserade

...och vart tog du vägen då? Inte var du på chatten iallafall... *ekar toooomt*
Kvinna 35 år

2019 Feb 3 Kl 07:27
Citera (noname75 * Feb 2, 2019 19:20)

Citera (EagleCry * Jan 31, 2019 14:51)

...och vart tog du vägen då? Inte var du på chatten iallafall... *ekar toooomt*

Gick ju lika bra (eller bättre) på Skype igår!
Kvinna 34 år

2019 Jun 12 Kl 16:35
Hej hej,

jag finns i Sthlmsområdet ett tag till iaf.

Oj tråden är månne inaktuell ... ?