Söker vänner i stockholm

Söker vänner i stockholm

Mathias82

Man 38 år

2019 Okt 27 Kl 12:18
Hallu, jag heter Mathias, kille på 37 bast. Skulle gilla att träffa lite nya kompisar. Jag är ganska enkel, typ ute efter att ta en öl eller sådär, kanske slår på stort med en middag, haha. Och så får vi se vad det hela utvecklas till - men förhoppningsvis en god vänskap.

Jag hänger här i sthlm, södra delarna och mitten främst. Men det finns ju tbana. Vet inte riktigt hur många här på sidan som är aktiva och som bor i huvudstaden, generellt verkar det vara rätt låg aktivitet. Aja, om någon känner för att hitta på någonting, jag kan tänka mig gå på bio eller något sånt enkelt också Först kanske man ska snacka lite här över meddelanden..

Aja, hör av dig om du känner att det kunde vara något!
Man 40 år

2019 Okt 27 Kl 19:09
Vad gillar du att göra mer än att ta en öl?
Man 38 år

2019 Okt 28 Kl 18:13
Citera (vänner2019 * Oct 27, 2019 19:09)

Vad gillar du att göra mer än att ta en öl?

Nu har du mail
Man 38 år

2019 Dec 5 Kl 19:07
Bump

Även om den här tråden blir gammal, så letar jag nya bekantskaper.
Kvinna 40 år

2019 Dec 22 Kl 05:12
Citera (Mathias82 * Oct 27, 2019 12:18)

Hallu, jag heter Mathias, kille på 37 bast. Skulle gilla att träffa lite nya kompisar. Jag är ganska enkel, typ ute efter att ta en öl eller sådär, kanske slår på stort med en middag, haha. Och så får vi se vad det hela utvecklas till - men förhoppningsvis en god vänskap.

Jag hänger här i sthlm, södra delarna och mitten främst. Men det finns ju tbana. Vet inte riktigt hur många här på sidan som är aktiva och som bor i huvudstaden, generellt verkar det vara rätt låg aktivitet. Aja, om någon känner för att hitta på någonting, jag kan tänka mig gå på bio eller något sånt enkelt också Först kanske man ska snacka lite här över meddelanden..

Aja, hör av dig om du känner att det kunde vara något!

Hej, är ny här på forumet. Söker efter lite nya vänner. Är växelvis i Sthlm. Jag håller med dig om att det är bra att snacka lite och hinna få en uppfattning om personer innan man träffas IRL.
Man 38 år

2020 Feb 2 Kl 20:11
La lal la