Varför...

Varför...

Avregistrerad Medlem

2013 Feb 16 Kl 09:30
... ser jag inte alla foruminlägg?? Jag ser dem på startsidan men när jag klickar in mig finns inte alla inlägg där.

Kan det var hos er eller hos mig det felar??
Avregistrerad Medlem

2013 Feb 16 Kl 10:15
Hur menar du Ims?

Vilka inlägg är det som du inte ser? Kan det vara så att du velat läsa ett inlägg i en tråd som blivit lång... i så fall så blir det flera sidor. Längst upp och längst ner i en tråd så blir det sidindelningar där du klickar på "nästa" eller "föregående" och antal sidor med inlägg.

Gå in i en tråd och kolla, återkom så jag vet om det löst sig för dig...
Avregistrerad Medlem

2013 Feb 16 Kl 10:25
Meeen... Åhhhh...

Jag brukar halvt på skämt kalla mig för ett tekniska geni... ska sluta med det nu... Det var precis som du sa... det fortsatte på en annan sida...

Avregistrerad Medlem

2013 Feb 16 Kl 10:35
Hehehe... visst blir man mer än irriterad på sig själv när man inte ser det självklara...
Jag för min del blev glad över att det inte blivit nåt knas med det tekniska, att inläggen inte syntes för den som vill följa en tråd.

Men jättebra att du tog upp det, kan ju finnas fler som upplevde samma "problem"... i sånt fall kanske vi måste göra det tydligare att tråden fortsätter på nästa sida.. är det otydligt?
Avregistrerad Medlem

2013 Feb 16 Kl 10:41
Nääeee... Inte ett dugg otydligt... bara i min egen hjärna...
Redigerat av Avregistrerad Medlem 2013 Feb 16 Kl 10:42
Kvinna 65 år

2013 Mar 16 Kl 02:54
Varför står det inte "skicka brev" på mig
när jag gör inlägg??
Man 51 år

2013 Mar 16 Kl 11:35
Hej Cordelia,

Vart står det "skicka brev" någonstans?

/Andreas
Man 52 år

2013 Mar 16 Kl 12:31
Cordelia:
Man ser inte "skicka brev" på sina egna inlägg, men alla andra ser det på dina inlägg.

Är nog ingen större vits att kunna skicka brev till sig själv
Kvinna 65 år

2013 Mar 16 Kl 13:55
Hehe, tack, cleppe och Ravenheart. ; )