Söndag

Söndag

Avregistrerad Medlem

2013 Feb 24 Kl 10:57
Vi har en underbar vårdag i sthlm.
Med sol och med en klarblå himmel.
Passa nu på att vara ute i solen och njut av den goda vårlufen.
För egen del så har jag varit ute på en långpromenad redan med hunden..Nu väntar frukost och fika.
För sedan ta mej ut igen med hunden.
Ska försöka att ta lite fina vårbilder med nu när solen skiner så glatt och härligt. Hade varit trevligt med lite sällskap på utflykten. Lite kvinnlig fägring : )
Önskar alla en trevlig söndag.
Avregistrerad Medlem

2013 Feb 24 Kl 16:21
Häruppe sken solen så härligt när jag tittade ut genom fönstret ...

Gjorde i ordning kaffe och gick ut ... Va! ett moln framför solen och klarblå himmel förövrigt ( jaja, solen kommer nog fram snart ), hämtade den gröna filten från bilen ...

Gick ner till älven, trampade upp en stig i den metershöga snön fram till en parkbänk, tog bort snön från bänken och bredde ut den gröna filten ...

Och satte mig, vädret häruppe var nån plusgrad och ingen vind, nu fattades bara att solen skulle dyka fram bakom molnet. Kaffet smakade bra, man kunde höra några fåglar, en del pimpelfiskade på den frusna älven och en 'himla massa' snöskotrar körde längs älven i hög fart. Men efter en halvtimma började man känna av kylan, så det blev dags att packa ihop grejerna igen och pulsa tillbaka längs snöstigen till den plogade vandringsvägen som leder hemåt ...

DÅ FÖRST KOM SOLEN FRAM IGEN och var framme resten av dagen häruppe ( Umeå )

Snopet, hehe