Varför inte? ;)

Varför inte? ;)

Ladybugg

Kvinna 34 år

2013 Feb 26 Kl 20:41
Tänk vad roligt/kul om man hade en naken träff med sina närmaste vänner. En kväll inga kläder, inga sexheter bara umgås både män och kvinnor.
Man 37 år

2013 Feb 26 Kl 20:43
Fin tanke. Lite naturism har väl aldrig skadat.
Kvinna 62 år

2013 Feb 27 Kl 06:56
Hehe jag skulle nog börja skratta för det skulle nog se väldigt fånigt ut.Det är ju inte precis nån grej man är van vid*L*
Avregistrerad Medlem

2013 Feb 27 Kl 10:21
#Ladybugg

Hade du någon speciell tanke bakom det hela?
Gillar du naturism (heter det så?) eller vill du bara testa om det skulle kännas helt naturligt eller om man som kompisar ändå skulle känna sig obekväm... ?
Kvinna 34 år

2013 Feb 27 Kl 11:17
Såg ngn svenskt minifilm, där en kvinna var naken och alla såg henne i hennes lägenhet. De flesta kvinnor gillade det inte, men männen gjorde det. Det hela sluta med att de alla hade en nakenträff tillsammans. Kanske skulle va kul och prova, men nervös skulle man nog vara.
Avregistrerad Medlem

2013 Feb 27 Kl 11:24
Men vad skulle syftet vara.. för dig?
Kolla din egna reaktion...
se skillnaden mellan killarnas och tjejernas reaktioner...
eller skulle det vara ett försök att avdramatisera hela grejen med att vara naken tillsammans?

Tror ni att en sån här "nakenträff" skulle locka flest män eller flest kvinnor?
Kvinna 62 år

2013 Feb 27 Kl 12:43
Jag tror att det kommer fler män
Avregistrerad Medlem

2013 Feb 27 Kl 14:16
Jag tror också det blir flest män
Man 37 år

2013 Feb 27 Kl 15:52
Det beror ju på vilka men bjuder in. Det var ju sina närmaste vänner. Det ska nog vara till att ha en bra blandning av människor om det ska funka.
Kvinna 62 år

2013 Feb 27 Kl 16:56
vore nästan värre med kompisar som man kände
Avregistrerad Medlem

2013 Feb 28 Kl 06:24
hmm,den fysiska nakenheten är ganska ointressant.då är dnog den psykiska nakenheten mer intressant och kanske mer skrämmande då folk släper sina fasader och visar upp sina rätta ansikten
Kvinna 52 år

2013 Mar 10 Kl 20:48
fy vad hemskt! skulle kännas som att man lät folk krypa in under skinnet på en!!
Nog för att jag faktiskt badad och druckit vin med en gammal vän för många år sedan.men inget jag skulle göra med vem som helst idagsläget. vem skulle må bra av att se min ärrade kropp?
Håller med dej lillian.
Avregistrerad Medlem

2013 Mar 11 Kl 11:25
Om jag blev av med mina kläder skulle jag fort som bara den, sy nya kläder av löv eller nåt annat Jag är tacksam att det finns kläder.