Fotodag

Fotodag

cleppe

Man 51 år

2013 Mar 1 Kl 08:29
Hej alla,

Det verkar finnas flera här på sajten som gillar att fotografera, superkul

Tänkt man kunde ordna en fotodag och åka till något fint ställe och fota tillsammans, kanske kan passa på och lära av varandra också

Har ni några bra förslag om plats och när? Hjälstaviken är ett förslag från Lillan54 Har inte varit där med det verkar väldigt fint, speciellt framåt våren när fåglarna börjar anlända.

Men kom gärna med förslag så ordnar vi nått och drar ut och fotar
Avregistrerad Medlem

2013 Mar 1 Kl 09:22
Om det är i Västmanland kan nog jag hänga på
Kvinna 56 år

2013 Mar 3 Kl 13:10
Låter jättekul, kanske man kan lära sig något också av dom som är kunnigare. Kanske du Cleppe får starta en fotokurs för oss som inte är så proffsiga. Hoppas det inte blir för långt från Norrtälje bara eftersom jag saknar bil. Måste kolla upp vart hjälstaviken ligger Åhh om det vore vår!!
Kvinna 56 år

2013 Mar 3 Kl 13:12
Såg länken till Hjälstaviken
Kvinna 54 år

2013 Mar 3 Kl 14:17
Det låter hur trevligt som helst... Skulle jag kunna tänka mig att hänga med på även om jag bara äger kameran som sitter på mobilen... Jag får väl leta efter närbilder för då är den helt ok faktiskt...
Avregistrerad Medlem

2013 Mar 3 Kl 16:19
Låter riktigt roligt. Jag hänger gärna med.

Surfade precis runt för att se om det finns någon lämplig fotokurs som jag kan ta här under våren.
Redigerat av Avregistrerad Medlem 2013 Mar 3 Kl 16:52
Kvinna 62 år

2013 Mar 3 Kl 16:38
Jag med! om det inte blir i maj
Kvinna 61 år

2013 Mar 3 Kl 16:53
Det är kul att fota, förr hade jag en riktig kamera och idag har jag faktiskt kollat massor av mina gamla foto, blev alldeles matt i hjärnan. Det kommer så många minnen fram som man tror att har glömt.

Men jag gillar också att bearbeta kort med datorn och har roat mig med några, en del vill jag sätta här på albumet. Det känns att jag har gjort konst

Hjälstavik är för långt för mig, men vad bra att det kan bli en trevlig träff för dem andra.
Man 59 år

2013 Mar 13 Kl 11:59
vi som inte fotar kan gå titta på naturen.korvgrillning och bara umgås
Avregistrerad Medlem

2013 Mar 13 Kl 12:23
#ensamt
Det kan vi absolut... en del fotograferar, vi andra kan gå en promenad tillsammans och sen blir det korvgrillning gemensamt efteråt.
När våren står i full blom måste vi ordna något sånt... det vore trevligt.
Kvinna 62 år

2013 Mar 13 Kl 15:49
Jippi! Längtar till våren ännu mer nu!
Kvinna 52 år

2013 Mar 13 Kl 21:54
jag med!Håller med lillian och ensamhet .Vi får slå 2 flugor i en smäll helt enkelt.