Tråkigt!!!!

Tråkigt!!!!

Avregistrerad Medlem

2013 Mar 14 Kl 12:14
Det är medlemmarna som sätter standarden på forumet.
Det finns lika många åsikter som det finns medlemmar.
Alla blir aldrig 100 % nöjda så då får man se sig om efter annat.
Sedan handlar det om vad man vill och vad man söker.
Om hur mycket tid man själv lägger ner och anstränger sig för att få vänner eller att finna en partner..Att man deltar i debatten är ju en början.
Men att gnälla är osexigt och gör att man självsanerar sig direkt.
Kan för egen del ha lite dåligt tålamod med ska jag erkänna men jobbar på detta...Det handlar med om hur man bemöter andra och hur man själv vill bli bemött. Vad man vill och söker i livet..Hur ser mittl iv ut. Jag har prövat en del sidor och kan säga att den här är bra där det finns en del funktioner. Den är snygg gjord med bra färger och upplägg för att vara gratis.. Finns många betalande forum som är rena skräpet där det sitter massor av oseriösa som tramsar runt med en massa joller..Även de sidor som var nya en gång började som ni sa med en medlem..Alla forum har några veckor innan den blir varm i kläderna.
Kvinna 62 år

2013 Mar 14 Kl 15:50
Det är bra skrivet och bra att rannsaka sig själv ibland och fundera på hur man själv är och beter sig på en sajt.
Kvinna 52 år

2013 Mar 14 Kl 19:41
sajten är bra och blir vad vi vill göra den till.Troligen bättre.
Avregistrerad Medlem

2013 Mar 22 Kl 10:51
Håller med föregående talare

Citera (Lillan54 * Mar 13, 2013 11:13)

Tyvärr är det ju många som blir medlemmar och sen efter en stund eller ett par dagar så säger dom att det är tråkigt fast dom inte har sett allt eller skrivit något i forumet eller liknande.Vänner kommer inte flygande alla gångerutan man måste ju kanske försöka lite själv oxå.Den här sajten har hjälpt många ensamma bara man försöker lite själv oxå.
Sajtägarna har sett till att det blir medlemsträff t.e.x hur många sajtägare gör det? Man måste oxå tänka på att sidan är helt gratis för oss medlemmar och ändå gör dom så mycket för oss ensamma.Dom tar sig tid att bry sig om,det får man inte glömma! Jag har i allafall fått vänner härifrån och det är jag dom evigt tacksamma för.
Avregistrerad Medlem

2013 Mar 24 Kl 10:08
Jag är en sk återvändare, hoppade av men är tillbaka. För min del var det min egen otålighet som var orsaken. Det fanns knappt någon från Dalarna här och visst är det väl så att man vill hitta någon i närområdet så man kan träffas irl. Men att gnälla på sidan fattar jag inte, den blir ju vad du gör den till. Och som ni fattar så saknade iaf jag sidan så mycket att jag är här igen Just känslan att ta en kopp kaffe och bara sitta här och läsa alla kloka och fina rader som alla skriver, det är/var ett så mysigt inslag i min vardag. Den här gången tar jag det lugnt, jag trivs så gott med er alla!
Kvinna 54 år

2013 Mar 24 Kl 10:19
Citera (Dalkulla_52 * Mar 24, 2013 10:08)

Jag är en sk återvändare, hoppade av men är tillbaka. För min del var det min egen otålighet som var orsaken. Det fanns knappt någon från Dalarna här och visst är det väl så att man vill hitta någon i närområdet så man kan träffas irl. Men att gnälla på sidan fattar jag inte, den blir ju vad du gör den till. Och som ni fattar så saknade iaf jag sidan så mycket att jag är här igen Just känslan att ta en kopp kaffe och bara sitta här och läsa alla kloka och fina rader som alla skriver, det är/var ett så mysigt inslag i min vardag. Den här gången tar jag det lugnt, jag trivs så gott med er alla!

Och nu kan man ju dra ut en poster här att sätta upp där man bor så att fler från sitt närområdet hittar hit. Jag känner mig också rätt ensam här från min stad.
Avregistrerad Medlem

2013 Mar 24 Kl 12:28
Förstår att det inte är så kul om man är ensam medlem i sin stad eller i sitt län. Men vi jobbar febrilt för att ändra på den saken.
Medlemsantalet kan inte öka om man inte stannar kvar, eller hur?

Reklam är väldigt dyrt tyvärr och i dagsläget kan vi inte nå ut i de stora medierna som t ex tv... det kostar 100-tusentals kronor för en reklamkampanj som är rätt tidsbegränsad. Så hög månadslön har jag inte!

Dock väntar vi på publicering av tidningsartiklar om oss... om Bryt-Ensamheten. Det kommer förhoppningsvis ge en del nya medlemmar runt om i landet.

Så ha tålamod kära ni...
Kvinna 52 år

2013 Mar 24 Kl 15:18
Jag håller med dig, Dalkulla!! Det är mysigt att göra det

Citera (Dalkulla_52 * Mar 24, 2013 10:08)

Kvinna 78 år

2013 Jul 5 Kl 18:04
Hej!

Är ny här.

Inte tycker jag att det verkar tråkigt här. Har varit inne och läst och tycker att det verkar vara en lugn och sansad debatt ton.
Vilket man inte kan säga om en del andra.

Har man det tråkigt, är det väl så att man skördar vad man sår.
,
Avregistrerad Medlem

2013 Jul 5 Kl 22:24
Nej, nog har folk rätt att klaga.

Men enligt er som skriver här så får folk tydligen inte det, illa...
Man 30 år

2013 Jul 6 Kl 12:05
Vagnar, det är som att gå in och köpa en hamburgare och klaga för att den är varm. Visst, alla har rätt att klaga, men det ska finnas en rejäl anledning till det. Jag tyckte denna sidan verkade mysko ifrån början, men det tog ca ett dygn innan första mailet kom. Sen startade jag bloggen. Nu ser jag ingen som helst anledning att klaga, ändå är jag inte lika aktiv som jag var innan.
Avregistrerad Medlem

2013 Jul 6 Kl 12:08
Citera (ante789 * Mar 13, 2013 10:19)

Jag har läst att många tycker denna sida är tråkig så då måste vi la ändra på det.Jag försöker tänka ut något.....

Jag tycker att hela upplägget här verkar onödigt rörigt, men det tar väl tid innan jag vänjer mig.
Avregistrerad Medlem

2013 Jul 6 Kl 12:11
Jag tycker hela upplägget är krångligt, men det tar väl tid att lära sig hitta här.
Avregistrerad Medlem

2013 Jul 6 Kl 19:16
Hej.Ante här nu tycker jag att vi får la sluta att diskutera ämnet tråkigt det är ju 4mån sedan.Jag menar så tråkigt kan de ju inte vara nu när vi är uppe i över 1300.