Bakgrundsbild och -färg

Bakgrundsbild och -färg

marlygirl

Kvinna 52 år

2013 Mar 14 Kl 18:27
Jag har kollar runt lite för att se om någon har ändrat bakgrundsfärg eller lagt till en bakgrundsbild, för jag har inte lyckats särskilt bra

Men jag såg inte att någon annan har gjort det heller. Är det en funktion som inte är igång än, eller är det nåt fel bara?
Man 51 år

2013 Mar 14 Kl 18:52
Jo, det ska gå att ändra färg, men som det är nu är det färgen "utanför" själva informationsblocken som ändras för din profil, det är bara din profilsida som ändras för alla som tittar på din profil. Resten av sajten. Jag gick in och ändrade på min profil till mörkgrön, så där kan du se hur det ser ut.
Kvinna 52 år

2013 Mar 14 Kl 19:51
Ja, jag förstår hur du menar.

Då är det nåt som inte stämmer med min burk, kanske, för din sida ser likadan ut som förut... vit bakom blocken
Kanske behöver jag rensa kakor eller nåt sånt innan jag kan se skillnad?
Man 51 år

2013 Mar 14 Kl 21:15
Det är ramen runt som får färg, se bilden. Ska kolla på, när jag får tid, om man även kan få det vita att bli den färg man valt.

Avregistrerad Medlem

2013 Mar 14 Kl 22:12
Jag har valt färg, men får bara en grå ram på startsidan. Ska det vara så?
Man 51 år

2013 Mar 14 Kl 23:03
Det är bara din profilsida som ändras när du väljer färg eller bild, det är till för att man ska kunna sätta lite färg på sin egen sida, resten av sajten är oförändrad. Om jag tittar på din profil så ser jag att du har en bild som backgrund.
Kvinna 52 år

2013 Mar 15 Kl 21:48
#cleppe

Inte så konstigt då att jag inte ser nåt. Min lilla notebook har inte plats för det som är utanför profilsidan