medryttare

medryttare

lottie

Kvinna 52 år

2013 Mar 20 Kl 12:58
hej
Jag kommer behöva en medryttare eftert midsommar några dagar i veckan.Hästen är en welshcob 144 hög.Hon är snäll i all hantering,Men kräver en rytttare som ridit några år.Mycket framåt vilja.
Hon tar en normal vuxen upp till 174 cm lång och vikten 75 kg.
Kommer att stå norr om stockholm .Dom dagar du rider så tillkommer att göra iordning höpåsar till lvällen och morgonen därpå. samt mocka hennes box.stallet ligger så att det är nära till kommunala färdmedel.med några hundrameter att gå..kontakt via mail sused@live.se
Kvinna 66 år

2013 Jul 5 Kl 14:49
Hej Lottie! Va kul det skulle va att bli medryttare på er häst! Kanske om ett år! Tror inte jag ska va fodervärd längre än det. Hoppas ni hittar någon bra!! Hälsn Happy.
Citera (lottie * Mar 20, 2013 12:58)

hej
Jag kommer behöva en medryttare eftert midsommar några dagar i veckan.Hästen är en welshcob 144 hög.Hon är snäll i all hantering,Men kräver en rytttare som ridit några år.Mycket framåt vilja.
Hon tar en normal vuxen upp till 174 cm lång och vikten 75 kg.
Kommer att stå norr om stockholm .Dom dagar du rider så tillkommer att göra iordning höpåsar till lvällen och morgonen därpå. samt mocka hennes box.stallet ligger så att det är nära till kommunala färdmedel.med några hundrameter att gå..kontakt via mail sused@live.se
Kvinna 52 år

2013 Jul 5 Kl 15:26
hej happy

Ja synd att du inte skulle kunna bli det iår.Det hade nog funkat bra.
välkommen nästa år