Glad och tacksam för att ni finns!

Glad och tacksam för att ni finns!

Avregistrerad Medlem

2013 Mar 22 Kl 22:22
Det finns två personer i mitt liv som betyder oerhört mycket för mig! Utan er så hade jag inte orkat längre!

Tack M L och A C för att ni aldrig ger upp... för att ni alltid finns där för mig!

Celine Dione-Because You Loved Me
Kvinna 62 år

2013 Mar 23 Kl 05:34
Det är så viktigt att ha personer som finns och stöttar en genom livet,jag är glad för din skull för det.
Kvinna 52 år

2013 Mar 23 Kl 10:43
Det är fantastiskt med såna människor!! Underbart
Kvinna 53 år

2013 Mar 23 Kl 20:22
härligt.skönt! skickar dej pepp.kram lottie
Kvinna 53 år

2013 Apr 4 Kl 16:20
Glädje för mej är när min gamla kompis somär 10 år äldre än mej visar sig h.ar letat efter en.Saknad av någon!Det har resluterat i sms och några samtal under sista året.Som nu ökat frekvent .fattar inte att 31 år gick sedan vi blev vänner.Jag var 17 år och hon 27.DEt är lika enkelt att prata med henne som det var innan alla dessa år. flytit förbi.Det värsta är att vi vid ungefäär samma tidpunkter varit svårt sjuka oxå.Hon har funnit i mitt hjärta och jag hoppas få ha en vän som inte dör från mej innan jag hinner känna henne igen.Min tävlingskompis Marie heter hon.Dog samma morgon som jag åkte från sjukan efter en svår krock med en älg förra våren som höll på att ta mitt liv.icm från döden då hadde nacken gått av..vi fick åka hem efter 10 timmars observation kl halv 7 på morgonen.och hon avled 0635 ...Jag hade ju hållt mej gömd så jag visste inte att hon fått cancer....det gick på 6 månader.Kanske var det hon som höll sina vingar över oss den kvällen som detta hände.Jag vet i alla fall att den händelsen fick mej att kämpa och överleva lite till.vilket åtminstone gett mej livslusten att kämpa vidare...Detta ger mej känslan av Glädje ändå..
Kvinna 62 år

2013 Apr 4 Kl 17:08
Ja mycket tråkiga saker får man gå igenom här i livet tyvärr,men det är tur glädjen infinner sig ibland så man orkar uthärda.Var rädd om dig.
Kvinna 57 år

2013 Sep 5 Kl 13:45
Glädje för mig är min man, han är den bäste man jag vet
Kvinna 62 år

2013 Sep 11 Kl 10:49
Ja ens man är även ens livskamrat som har möjligheter att finnas vid ens sida kanske ibland mer än en vän.