Aprilskämt... har du blivit lurad idag?

Aprilskämt... har du blivit lurad idag?

Avregistrerad Medlem

2013 Apr 1 Kl 15:58
Själv har inte märkt något, ännu!

Har du eller någon annan blivit lurad eller har du kanske sett nåt i tidningen? Dela med dig här i så fall...
Kvinna 52 år

2013 Apr 1 Kl 16:12
Det var sekunden ifrån för min del. En tjej la i Fb ut en länk från P4 Västmanland om att Sweden Rock Festival ska ersätta Power Meet här i stan.

"Jahaja, där ser man.... justjäklar, det är första april idag!!" rann genom Murklan

En kompis till mig har lagt ut ett aprilskämt som flera verkar gå på. Hon har ändrat sin status på Fb från singel till förhållande med en gammal arbetskamrat (han är med på det hela). Jag förstår vad hennes tanke bakom det är, men jag gissar att en del kommer bli sura när de inser att det är ett skämt *hehe*. Samtidigt borde man ha med i beräkningen om sånt idag, tycker jag
Kvinna 62 år

2013 Apr 1 Kl 16:50
Jo jag blev lurad som sjuttsingen.Jag fick ett sms där det stod att hennes man hade gått med i en teatergrupp och hon var så glad för det.Jag blev lika glad jag för jag såg framför mig när vi skulle gå och titta på honom när han spelade upp!och han är absolut ingen man skulle kunna tänka spela teaterså det hade ju varit jätteroligt att se honom
Kvinna 52 år

2013 Apr 1 Kl 17:03