Hjälpa till att öka antalet medlemmar på bryt-ensamheten

Hjälpa till att öka antalet medlemmar på bryt-ensamheten

Falun

Kvinna 72 år

2013 Apr 1 Kl 18:07
Om vi som redan är medlemmar gör iordning några meddelande-lappar på vilka vi tipsar om att det finns en gratis-sajt som heter bryt-ensamheten.se och därefter sätter upp lapparna på olika anslagstavlor så kommer antalet medlammar på sajten att öka snabbare. Det blir främst antalet medlemmar i vår närhet som därigenom ökar och detta kan underlätta kontakter framöver.
Kvinna 52 år

2013 Apr 1 Kl 18:12
Det är en jättebra idé, Falun!

Jag tror det ska finnas en fil här så du kan skriva ut såna lappar för att sätta upp på anslagstavlor

Kolla med cleppe eller Förgätmigej! Jag fick en bunt på vår träff förut och har några ex kvar att sätta upp....
Kvinna 55 år

2013 Apr 1 Kl 18:22
Det finns en pdf-fil till höger på sidan där man kan hämta färdiga lappar...
Avregistrerad Medlem

2013 Apr 1 Kl 18:30
Syns vårt anslag till höger dåligt? Vi gjorde den boxramen i rött just för att den skulle synas, vet inte var vi ska sätta den så den syns bättre... kom gärna med förslag!
Kvinna 52 år

2013 Apr 1 Kl 18:51
Den syns! Det gäller bara att man läser det som står under också
Avregistrerad Medlem

2013 Apr 1 Kl 18:57
Hehe... måååste vi skriva LÄS HÄR också?
Kvinna 62 år

2013 Apr 1 Kl 19:05
Jaaaa det måste ni
Kvinna 72 år

2013 Apr 1 Kl 19:19
Tack för upplysningen! Hade ej uppmärksammat att det finns färdigt anslag att dra ut på skrivare för dem som har sådan. (Själv har jag ingen dator och ingen skrivare utan använder endast en liten smartphone för att komma in på bryt-ensamheten.)
Kvinna 53 år

2013 Apr 2 Kl 23:18
kanske kan förgätmigej eller cleppe skicka upp några ex till dej?
Kvinna 72 år

2013 Apr 3 Kl 18:01
Tack, men nu har en bekant lovat mig att dra ut några ex med hjälp av sin dator och skrivare. Sedan är det bara att hoppas att uppsättningen av anslagen resulterar i en eller flera nya medlemmar.