Va fel det kan bli

Va fel det kan bli

Avregistrerad Medlem

2013 Apr 24 Kl 14:55
Jag hade varit och handlat med mina tre tjejer, när vi väl kommer ut stressad som vanligt så ber jag tjejerna hoppa in i bilen. Och som vanligt så får man tjata för att något ska hända, jag ber dom igen att hoppa in i bilen.

Inget händer och säger igen med bestämd röst TJEJER SÄTT ER I BILEN. Min äldsta tjej tar tag i dörren öppnar dörren och ser förvånat på mig. Då ber jag min andra dotter hoppa in i bilen, även hon ställer sig och ser förvånat på mig. Jag blir bara mer och mer irriterad över att dom inte hoppar in, jag tänker iriterat för mig själv att jag viker ihop vagnen, lägger in vagnen i bakluckan så får jag väll hjälpa dom in. Jag står bakom bilen och börjar vika ihop vagnen, öppnar bakluckan och får se att det inte är våran bil. Med lite lätt panik i rösten säger jag bara till tjejerna STÄNG DÖRRARNA. Vart lite pinsamt, numera håller jag verkligen koll på vilken bil som är våran.

Grejen är att jag nästan aldrig låser bilen, och det gjorde tydligen inte dom heller.

Man lär sig så länge man lever
Kvinna 62 år

2013 Apr 24 Kl 15:35
det var kul! Nu kommer du förmodligen kolla extra mycket så du går in i rätt bil hädanefter
Man 30 år

2013 Apr 24 Kl 16:24
Hehe får ta det som vana att låsa bilen hädanefter
Avregistrerad Medlem

2013 Apr 24 Kl 19:44
Jo jag kollar alltid en extra gång numera. Drygt när bilar som ser exakt lika ut ska ställa sig bredvid. Men nu vet jag