Stockholm: Stand up på underbara bar - lördag

Stockholm: Stand up på underbara bar - lördag

Avregistrerad Medlem

2013 Maj 7 Kl 21:28
Hej.
Tänkte kolla hur intresset är av att gå på stand up på lördag ”Underbara Bar” precis vid Medborgarplatsen kl 20 - ca 22 (sen kan man ju roa sig på annat sätt tills baren stänger om man känner för det. Man kan även komma innan om man vill äta).
Är Maffia Comedy som roar och är helt GRATIS så finns inte så många ursäkter att inte gå
Har letat efter åldersgräns men inte kunnat hitta någon, men är väl som på vanliga pubar/barer..

Själv har jag varit där ett par gånger och dom brukar skämta i någon timma på svenska och efter en paus går dom över på engelska.

Lite mer information finns på
www.gratisistockholm.se/viewObject.aspx?objectId=78631

p.s jag är ingen höjdare på att starta grejer, aldrig testat på det här sättet men någon gång ska väl vara den första och minst en sak per vecka borde vi väl kunna hitta på något
Avregistrerad Medlem

2013 Maj 8 Kl 05:36
Jätte kul och bra insiativ, hade jag inte haft fullt hela veckan så hade i alla fall jag garanterat kommit. Var själv på norra brunn och kollade på standup, och det var hur kul som helst.

Hoppas det blir fler gånger, kul när folk kommer med förslag på div aktiviteter.
Avregistrerad Medlem

2013 Maj 8 Kl 08:54
Jag gick in på länken och kollade, verkade ju riktigt bra. Vart grymt sugen på att åka dit. Som sagt blir det fler gånger så är jag garanterat med. Hoppas intresset finns.
Avregistrerad Medlem

2013 Maj 8 Kl 14:36
Verkligen bra förslag, hoppas att några nappar, det finns ju lite folk här från Stockholm.
Går det inte denna helg så försök igen!
Avregistrerad Medlem

2013 Maj 8 Kl 16:43
Jodå, dom "spelar" ju 3 ggr i veckan så kan testa en annan dag om den här inte passade. Men fortfarande några dagar kvar.
Avregistrerad Medlem

2013 Maj 10 Kl 15:49
Verkar tyvärr inte bli någon stand up i morgon, om det inte strömmar in massa svar i morgon.
Redigerat av Avregistrerad Medlem 2013 Maj 10 Kl 18:07