Vill bara säga hej

Vill bara säga hej

Mia_sthlm

Kvinna 49 år

2013 Maj 8 Kl 21:11
Hej!

Vill bara säga hej - har precis registrerat mig här och vill presentera mig. Jag heter Mia, är 41 år, bor i Stockholm.

Har ju det gemensamt med de flesta av er antar jag att jag inte har ett så stort umgänge. Har ingen egen familj och spenderar semestrar, helger och lediga dagar främst ensam... Jag trivs ensam men det blir lite enformigt i längden. Det händer ju liksom inte så mycket i ens liv på det här sättet. Skulle vilja ha vänner att dela mina intressen med!

Har en bakgrund med social fobi som gör att jag är där jag är idag - har haft svårt att upprätthålla kontakter på grund av dålig självkänsla bland annat och krav på "sociala aktiviteter" som fester osv, så har förlorat vänner på vägen i livet.

Jag söker personer som inte är intresserade av fester, partyliv och sådant. Jag skulle älska att ha vänner att fika med, att shoppa med, bio, teater, resa - jag gillar också att vara ute i naturen och älskar skärgården, jag tycker om att fotografera och skriva osv - skulle vara underbart att kunna dela dessa intressen med några vänner - kvinnor som män!

Nu ser jag framför allt fram emot att läsa igenom forumet och chatten och lära känner er andra här på sajten!
Redigerat av Mia_sthlm 2013 Maj 8 Kl 21:13
Kvinna 58 år

2013 Maj 8 Kl 21:24
Hej!
Vill bara säga att det finns ju mer i livet än fester och partyliv! Allt du skriver att du tycker om att göra låter helt fantastiskt normalt och roligt.
jag håller med dig
hör gärna av dig!
Avregistrerad Medlem

2013 Maj 8 Kl 21:43
Hej och välkommen hit Mia!