Betygsättning av bilder...

Betygsättning av bilder...

Banquo

Man 32 år

2013 Maj 10 Kl 22:05
Bara en tanke här, men är det så värst passande att man kan betygsätta folks bilder? Man kan tänka sig att många av de som söker sig hit lider av dålig självkänsla eller liknande problem. Då känns det nog lite surt om någon bestämmer sig för att ge ens bild dåligt betyg. :/ Tycker bara att just den funktionen känns lite olämplig. Känns som att den kan göra mer skada än nytta. Men ja, det kanske bara är jag?
Avregistrerad Medlem

2013 Maj 11 Kl 09:31
Håller fullständigt med om att betygsättning är onödig, själv är jag emot såna på alla sidor, även "gilla-knappar" (glad att jag inte hittat såna här). Trevligare att skriva en rad om man tycker om någon bild.
Kvinna 65 år

2013 Maj 11 Kl 09:42
Håller helt och hållet med de båda föregående inläggen!
Många som hittar hit har säkert, likt mig, inte så bra självförtroende och då är det betygsättning på en inte bra.
Tack och lov att det inte finns en "tumme upp" eller "tumme ner"-variant som jag - tyvärr! - sett på en annan sajt. Snacka om vuxenmobbing!
Avregistrerad Medlem

2013 Maj 11 Kl 19:24
Jag håller också med er, helt fel att det finns över huvud taget på någon sida enligt mig. Är ju bättre att skriva en kommentar på bilden om man nu känner för det.
Jag har sj som yngre/liten varit mobbad och just sådana små saker kan göra stor skilnad, om det inte finns möjlighet till sådan mobbing är ju mycket bättre.

Bara min åsikt. Och jag tycker det är bra att du tar upp det Banqup
Kvinna 61 år

2013 Maj 11 Kl 20:04
Jag har själv faktiskt betygsatt några bilder här, men skulle aldrig kritisera andras bilder och tycker att man kan hellre kommentera om man känner för det.
En annan funktion på förstasidan är fälten :'Högst betygsatta bloggar'; den anser jag är också meningslös och känns lite som avskiljande...