Status

Status

Avregistrerad Medlem

2013 Maj 12 Kl 17:45
Är väl en jättedum fråga, men har lärt mig att om det är nått man inte fattar finns det troligen, eller kommer finnas, någon mer som undrar samma sak.
Jag brukar va ganska bra på datorer och internet etc, men hur sjuttsingen skriver man in en status? Ser min pratbubbla under Min profil, men jag kan inte klicka i den för att skriva i något, och hittar ingen annan plats där man verkar kunna lägga till någon status. Tillfällig bugg?
Tack på förhand!
Kvinna 65 år

2013 Maj 12 Kl 17:59
Rhythm svarade dig i mejl men kan ju nämna det här - öppet - också.. Det är på "Startsidan" du ändrar din status. Provade och det fungerar iaf hos mig.
Avregistrerad Medlem

2014 Sep 22 Kl 18:51
Kan man se sin egen profil i listan? Har jag försvunnit i cyberrymden?
Kvinna 54 år

2014 Sep 23 Kl 17:30
Vilken lista menar du(?)
Citera (RosaRugosa * Sep 22, 2014 18:51)

Kan man se sin egen profil i listan? Har jag försvunnit i cyberrymden?
Avregistrerad Medlem

2014 Sep 26 Kl 14:20
Till Forever
Jag har sökt på mitt profilnamn på sök och finns inte där och jag har tittat i medlemslistan men har inte hittat min "bild" där.
Jag önskar bara att få lite "brev" förståss
Kvinna 54 år

2014 Sep 27 Kl 21:59
Goda nyheter RosaRugosa! Jag har sökt på ditt namn, o din profil visas då, och jag sökte på medlemmar, o såg din profil där med, o du har bryt-ensamhetens standarbild. Man kan tydligen inte söka på sig själv på: sök, pga att man är inloggad.
Citera (RosaRugosa * Sep 26, 2014 14:20)

Till Forever
Jag har sökt på mitt profilnamn på sök och finns inte där och jag har tittat i medlemslistan men har inte hittat min "bild" där.
Kvinna 54 år

2014 Sep 27 Kl 22:11
P.s o jag har med sett din profil på online nu.
Citera (Forever * Sep 27, 2014 21:59)

Goda nyheter RosaRugosa! Jag har sökt på ditt namn, o din profil visas då, och jag sökte på medlemmar, o såg din profil där med, o du har bryt-ensamhetens standarbild. Man kan tydligen inte söka på sig själv på: sök, pga att man är inloggad.
Citera (RosaRugosa * Sep 26, 2014 14:20)

Till Forever