Behöver någon att prata med om allt och ingenting!

Behöver någon att prata med om allt och ingenting!

Nafurie1

Kvinna 29 år

2013 Maj 17 Kl 17:57
Hej! Nafurie heter jag, jag är en glad och go tjej som alltid är tillgänglig för långa samtal, promenader, get togethere kvällar och en massa annat (!) men jag har ändå inte så många vänner... Vänskapsrelationer som jag har innehåller ungefär ett "Hej" när man stöter på varandra och liknande kalla artiga fraser... jag behöver vänskap med mer innehåll
Jag har haft mycket att göra hela mitt liv då jag studerat opera etc, jag älskar all musik, och det har ju tyvärr gjort att jag fått välja bort det jag funnit roligt ibland eftersom jag inte har haft tid eller eftersom en ny skola kräft att jag skulle flytta.. Jag känner nu att jag har ett fint liv, inte så mycket pengar kanske, men det är tomt... så tomt! och det är en vän som behövs helt klart ^^
Jag ska kanske tillägga att jag nu inte är snoffsig eller liknande eftersom jag hållit på med opera haha det finns dom som tror det har jag märkt ^^ nej, jag är som vilken person som helst förutom att jag mig själv till hundra procent, vilket kan innebära att jag är extra barnslig eller sådant

Finns du där ute? min bästa vän eller mina väldigt bra vänner.. Jag söker någon ärlig person som skulle kunna tänka sig att bara ta en filt och sätta sig ute på gräset för att vara och njuta av den friska luften, jag söker dig som kan ta dig tid för att smsa med mig ibland och som inte drar dig för att komma över på filmkväll etc och bara umgås för att vi tycker om varandras sällskap, jag söker dig som även kan vara till stöd om något skulle hända i livet alltså... ge det jag skulle kunna ge till vänskaprelationen ^^

Hör av dig om du/ni finns! Jag finns och längtar efter att umgås :D