Sökes: En person man kan prata med.

Sökes: En person man kan prata med.

MickeA

Man 36 år

2013 Maj 25 Kl 17:08
Hej
Känner mig ensam som bara den just nu. Jag har direkt inga vänner. De som jag har lite kontakt med känns det som att de inte bryr sig om mig.

Varför jag behöver någon att prata med just nu är för är inne i en tuff situation i mitt liv. Vårdnads tvist.
Men det är inte bara tråkigheter jag vill prata om.

Jag söker en vän eller en som vill bara prata. Jag bor i skåne, mitt i. Chatt eller IRL spelar ingen roll. Skulle det vara en tjej är det bara kul.

Simma lugnt
Avregistrerad Medlem

2013 Maj 25 Kl 17:36
Hejsan!

Du får mer än gärna prata med mig om du vill! Bor mot Simrishamnhållet! Vårdnadstvist låter mindre bra! Men du får som sagt gärna skriva av dig med mig! Lyssnar rätt bra!

Hör av dig!
Man 30 år

2013 Maj 25 Kl 19:57
Kul med folk som dig som visar att dom bryr sig.
Det uppskattas.
Avregistrerad Medlem

2013 Maj 25 Kl 20:01
Klart jag bryr mig, låtsas ju inte precis! Vill han skriva så är det upp till honom! Trött på att vissa säger sig ta tid, jag kan ta mig tid men det är upp till honom!

Och varför skriver du ett sånt svar egentligen? Erik....
Kvinna 52 år

2013 Maj 25 Kl 23:43
kalltass.jag tror du missuppfattade erik.
Han menade nog det han skrev att det är trevligt att folk visar att dom bryr sig om andra!
Och menade det så. kram på er !
Avregistrerad Medlem

2013 Maj 26 Kl 09:54
Oki Jo jag ser det också! Satt och va lite irriterad över annan sak!...blev lite tolkningsfel från min sida!

Ursäkta mig Erik!
Kvinna 50 år

2013 Maj 26 Kl 12:37
Jag är en bra lyssnare. kan även komma med bara och tänkbara livs filosofi. Det är inte lätt att leva. Men ibland så kan man snöa in sig på det oroligt jobbiga i sitt liv. Det kan vara skönt att prata med någon som kanske kan ge en lite annan synvinkel i den svåra sittovationen man sitter i..

Jag brukar kunna se ljuspunkter i det mesta en liten problem lösare.
Har lätt för att känna empati och en bra lyssnare. Du kan ju börja skiva direkt till mig. Känner du för det så kan vi prata i telefon om du behöver.
Man 36 år

2013 Maj 26 Kl 14:41
Tack alla som har skrivit. KallTass skriver gärna med dig. Skickar iväg något inom kort.
Dunderkalas du har fått en pm alle redan.
Redigerat av MickeA 2013 Maj 26 Kl 14:43