Stockholm: fika?

Stockholm: fika?

Avregistrerad Medlem

2013 Maj 26 Kl 10:42
Några som känner för att ta en fika någon dag efter jobb/skolan?
Avregistrerad Medlem

2013 Maj 26 Kl 16:09
Hej modiga människa!

Inte har vi mycket gemensamt av det jag läste men säkert har vi ännu mer gemensamt än jag tror...

Ringde precis en tjej som kontaktat mig här på sajten, för vänskap. Jag tyckte det var skitläskigt. Hon svarade inte så jag måste ringa igen. Ibland tycker jag det är jobbigt att kontakta nya människor. Tyvärr är jag i en sån situation nu, vilket inte är så bra eftersom jag verkligen behöver fler kompisar. Andra kompisar, än de få jag har. Jag vill vara modig och ta kontakt.

Men åka till Kina själv... där går gränsen för min del...

Jag tycker du verkar intressant, för du lever annorlunda än mig. Jag använde min vita skärbräda för en liten stund sen...
Tycker om att snacka med annorlunda människor. Alltid kan man få någon trevlig ny infallsvinkel på vardagen.

Reggae har jag varken lyssnat på eller dansat till på länge. Om du ska iväg på något ställe i Sthlm i sommar så hör gärna av dig så följer jag med.

Bibbi
Avregistrerad Medlem

2013 Maj 27 Kl 22:05
Urs, ringa är inte riktigt min sak heller:P
Kina var lite övermodigt, men var faktiskt riktigt skoj
Ska gå på en reggae konsär igen om några månader, lägger säkert ut en aktivitet om det med..
Avregistrerad Medlem

2013 Maj 29 Kl 23:39
Inga som är fikasugna?
Kan ju skriva om du vill så kan vi vänta tills vi är några stycken om det är läskigt att gå själv.

Jag äter inte upp folk.
Kvinna 50 år

2013 Maj 31 Kl 19:03
Hur gör man då?

quote name='Bibbi' date='May 26, 2013 16:09']
Hej modiga människa!

Inte har vi mycket gemensamt av det jag läste men säkert har vi ännu mer gemensamt än jag tror...

Ringde precis en tjej som kontaktat mig här på sajten, för vänskap. Jag tyckte det var skitläskigt. Hon svarade inte så jag måste ringa igen. Ibland tycker jag det är jobbigt att kontakta nya människor. Tyvärr är jag i en sån situation nu, vilket inte är så bra eftersom jag verkligen behöver fler kompisar. Andra kompisar, än de få jag har. Jag vill vara modig och ta kontakt.

Men åka till Kina själv... där går gränsen för min del...

Jag tycker du verkar intressant, för du lever annorlunda än mig. Jag använde min vita skärbräda för en liten stund sen...
Tycker om att snacka med annorlunda människor. Alltid kan man få någon trevlig ny infallsvinkel på vardagen.

Reggae har jag varken lyssnat på eller dansat till på länge. Om du ska iväg på något ställe i Sthlm i sommar så hör gärna av dig så följer jag med.

Bibbi
Avregistrerad Medlem

2013 Maj 31 Kl 19:56
Citera (Mia70 * May 31, 2013 19:03)

Hur gör man då?

När man fikar?
Själv brukar jag köpa te eller juice och något smarig kaka, bakelse

Hur brukar du göra?
Avregistrerad Medlem

2013 Maj 31 Kl 22:51
Hänger gärna med på en fika, men det får gärna bli i början av juli.

Jobbet tar all min vakna tid just nu.
Avregistrerad Medlem

2013 Maj 31 Kl 22:56
Låter trevligt, hade inte tänkt någon speciell dag utan mer en öppen fråga om det fanns något intresse

Så det är klart att vi kan försöka få ihop något i juli
Kvinna 53 år

2013 Jun 22 Kl 15:08
absolut med på fika .
Kvinna 69 år

2013 Jun 23 Kl 13:56
Jag kommer också gärna o fikar!
Kvinna 51 år

2013 Jun 23 Kl 22:30
fika o bio någon el promenera i stockholm?
Kvinna 53 år

2013 Jun 24 Kl 22:16
absolut fika nån dag