Öppna chatten

Öppna chatten

Cordelia

Kvinna 65 år

2013 Jun 7 Kl 11:06
Roligt att se att öppna chatten börjar komma igång och att människor får kontakt med varandra !!

Den 3 och 4 juni skrev jag öppet att jag var ledsen och behövde några att tala med.

Från en person blev svaret: frför läggnery fan vad tråkig chatt,va

Sorgligt, tycker jag.
Kvinna 52 år

2013 Jun 7 Kl 11:15
bussigt inlägg av den personen.=(.
tyvärr är det många som har den attityden.kram
Kvinna 62 år

2013 Jun 7 Kl 12:16
Den här sajten ska vara en sajt där man respekterar varann och inte beter sig illa även om man har olika åsikter.Ett vårdat språk är oxå A och O så det var tråkigt att höra Cordelia men det slinker tyvärr alltid in som inte vet hur man beter sig.
Kvinna 49 år

2013 Jun 8 Kl 01:16
Tycker det finns dem dom förstör för andra i denna gruppen och gör personen i fråga väldigt ledsen och dem bara fortsätter. Denna grupp är en mysig grupp med mkt fina människor och respekt och uttrycks frihet skall råda här. Kram på er alla fina
Kvinna 49 år

2013 Jun 8 Kl 01:23
Hej! Jag är en vanlig enkel kvinna/mamma/fru med vanliga enkla intressen. Jag är gift och har barn. Jag har några få vänner men tänkte som så att det även vore kul att ha någon vän att träffas via IRL. Så därför hoppas jag att du hör av dig till mig. Helst kvinnor i åldern 35 och uppåt. Hoppas vi hörs! Ha en bra dag! Finns i Småland Kronobergs län.
Kvinna 49 år

2013 Jun 8 Kl 01:25
Vad tråkiet det är här. Vad är det mening med denna sida? Har inte fått någon kontakt alls. Det går väldigt trögt här må jag säga m.m. Håller på att leta efter andra sidor att går med på. Den här sidan tycker att den är död. mina tanka om det här.
Kvinna 62 år

2013 Jun 8 Kl 05:44
Jag har fått flera vänner här som jag umgås med så ge inte upp! Det är många som inte visar sig ute i forumet utan chattar privat med varandra också.
Kvinna 52 år

2013 Jun 8 Kl 10:08
Citera (Mia70 * Jun 8, 2013 1:25)

Vad tråkiet det är här. Vad är det mening med denna sida? Har inte fått någon kontakt alls. Det går väldigt trögt här må jag säga m.m. Håller på att leta efter andra sidor att går med på. Den här sidan tycker att den är död. mina tanka om det här.
Kvinna 52 år

2013 Jun 8 Kl 10:09
Många kanske är blyga och det kanske tar lite tid att få vänner även på den här sidan.
Kvinna 39 år

2013 Jun 8 Kl 11:08

Vad synd att du tycker det är tråkigt här. Själv gillar jag denna sida just för att folk är lite mer respektfulla än på andra sajter. Det finns ju redan massor av sajter där alla bara kastar ur sig förolämpningar så fort de hinner i stället för att ta sig tid att verkligen läsa varandras inlägg. Upplever du det som tråkigt så är kanske din plats någon annanstans.

Personligen är jag är inte här för att chatta, det gör jag nästan bara med familjen eftersom de bor långt ifrån mig. Jag är här för att hitta människor som jag kan träffa "på riktigt".
Kvinna 52 år

2013 Jun 8 Kl 15:49
emmamilla.
du har en poäng där.
vi ska försöka få igång lite mer grejjer och träffas IRL.men sidan är inte så gammal än så det får ta sin tid.
Kvinna 49 år

2013 Jun 8 Kl 21:22
söker nya vänner gärna hundägare
Tycker helgkvällarna är urtrista,söker därför nya vänner bor på Småland Kronobergs län men tar mig gärna till stan,är en kvinna på 42 år har hund o katt så vill även gärna träffa andra hundägare att gå ut o gå med
Kvinna 49 år

2013 Jun 8 Kl 21:23
Citera (glädjeilivet * Jun 8, 2013 10:09)

Många kanske är blyga och det kanske tar lite tid att få vänner även på den här sidan.

Instämmer med dig.
Kvinna 49 år

2013 Jun 8 Kl 21:24
Citera (Lillan54 * Jun 8, 2013 5:44)

Jag har fått flera vänner här som jag umgås med så ge inte upp! Det är många som inte visar sig ute i forumet utan chattar privat med varandra också.

Hjälp mig då.
Kvinna 49 år

2013 Jun 8 Kl 21:24
Citera (EllaMilla81 * Jun 8, 2013 11:08)

Vad synd att du tycker det är tråkigt här. Själv gillar jag denna sida just för att folk är lite mer respektfulla än på andra sajter. Det finns ju redan massor av sajter där alla bara kastar ur sig förolämpningar så fort de hinner i stället för att ta sig tid att verkligen läsa varandras inlägg. Upplever du det som tråkigt så är kanske din plats någon annanstans.

Personligen är jag är inte här för att chatta, det gör jag nästan bara med familjen eftersom de bor långt ifrån mig. Jag är här för att hitta människor som jag kan träffa "på riktigt".

Va!?