Öppna chatten

Öppna chatten

Kvinna 50 år

2013 Jun 18 Kl 14:29
Tack!
Kvinna 49 år

2013 Jul 30 Kl 21:45
Citera (Cordelia * Jun 7, 2013 11:06)

Roligt att se att öppna chatten börjar komma igång och att människor får kontakt med varandra !!

Den 3 och 4 juni skrev jag öppet att jag var ledsen och behövde några att tala med.

Från en person blev svaret: frför läggnery fan vad tråkig chatt,va

Sorgligt, tycker jag.

Jättetråkigt att du behövt bli bemött på det sättet! Jag blev mobbad på ett kristet forum för att jag svarade ärligt när folk frågade hur jag mådde (=mådde ej bra) jag var enligt negativ o bråkade. (för jag höll inte med dem som sa att jag skulle sluta). Jag valde att gå ut öppet med mitt mående eftersom jag inte har sådana vänner eller familj att jag kan prata om sådant. För jag behövde ventilera. En person började sprida rykten om mej att jag var en typ dålig person fick jag reda på av flera stycken-de som valde att inte haka på mobben. Även en moderator hakade på. När jag valde att stå på mej mot anklagelserna valde han att blockera mej från Forumet. Vart är samhället på väg? Var finns empatin, värmen och ödmjukheten?
Kvinna 62 år

2013 Jul 31 Kl 10:30
Ja det var inte roligttyvärr så har empatin och medmänskligheten försvunnit mer och mer men samtidigt så finns det så många människor kvar som är medmänskliga och har empati för andra,det är dom man får försöka hitta
Kvinna 52 år

2013 Jul 31 Kl 17:13
ja det är så sant.Man får låta saker ta sin tid så kanske man hittar dom tillslut.
Ingen ide att vara ilsk eller elak.Det gör inte nån annan glad.Och visst ska man få visa att man är ledsen.respekt för andra är väldans viktigt,speciellt till de som mår skit eller är ledsna.
Avregistrerad Medlem

2013 Aug 1 Kl 02:11
Människor verkar inte tänka sej för när de skriver olika kommentarer, det är rätt synd. Att man inte ens kan skriva vad man känner utan att någon ska klanka ner på en. Själv så brukar jag ignorera dessa människor, är det verkligen värt att lägga tid på
Man 54 år

2013 Sep 5 Kl 01:20
Hej! Det kan ju vara som så att man har egna problem att handskas med och då kan det omedvetet bli att man kanske inte tänker så mycket på andra, tyvärr. Enligt mig så har alla rätt till sin åsikt. Ha det gott!