Att leva med ett handikapp och försöka träffa nån tjej!

Att leva med ett handikapp och försöka träffa nån tjej!

MAUR24

Man 39 år

2013 Jun 13 Kl 04:54
Har man en funktionsnedsättning och försöker att träffa nån tjej att dela livet med så är det inte lätt att träffa någon överhuvudtaget
Kvinna 49 år

2013 Jun 13 Kl 07:19
Har själv handikapp m.m.
Kvinna 49 år

2013 Jun 16 Kl 21:57
Det är så här att jag tvingar ingen att bli vän med mig på facebook men jag vill lära känna nya människor. och jag vill gärna att folk ska förstå att jag bara vill vara en vän inget annat. så om ni inte tycker om det jag skriver och att jag tjatar förmycket om att kan ni skicka vänförfrågningar så menar jag inget illa. Jag har dåligt självförtroende, tycker väldigt illa om mig själv för att jag inte har någon som finns där för mig. Jag har två äkta vänner och det känns toppen men jag vill gärna få fler vänner som bryr sig. vänner är vad man vill ha i livet. Jag vill få vänner för livet och ni ska veta att jag är så tacksam för att jag får förfrågningar.

Men jag undrar om jag inte hade frågat så kanske ingen skulle ha skickat någon vänförfråga till mig. jag vet inte om det är sant men jag vet inte vad jag ska göra.
Varför har jag inte så många vänner. Jag har liksom aldrig gått på en fest i hela mitt liv.
Jag har en diagnos en psykisk diagnos som heter Asperger, Autism, ADHD, Utvecklingstörd och jag har humörsvägningar. Jag äter medicin och har ångest orolig. Har lite hjälp. Jag har haft depestioner och vart så dålig att vilja ta livet av mig men det kommer jag inte i håg att jag velat göra. Men har tänkt mycket, Vem skullle vilja bli min mig bli min vän med en jävla psykisk sjukdom som jag är. Men jag mår baara dåligt när jag tänker på att jag vill ta livet av mig, för det vill jag ju inte nu,
för jag mår bättre och jag har fått vänner som bryr sig. och ni i den här gruppen bryr er. Jag hoppas att ni förstår mig.

Att jag har mycket ångerst och oro och det kan ta ut på att jag börjar säga saker till folk som jag inte menar, som tillexempel. hatar mig själv, jag är dum i huvudet.

Jag vill att ni ska veta att jag älskar mitt liv mig själv, jag är snygg och vacker och kommer säkert hitta någon vän i livet om man bara tror på sig själv.

Jag har dåligt självförtroende och hatar ibland mig själv för att jag tjatar och förstör människor.

Hoppas att ni har fått en annan blick nu. Puss och kram från en kvinna som har fortsatt att leva sitt liv och fått se lyckan i livet och hoppas att hon kommer att fortsätta att få se, jag pratar om mig själv.
Avregistrerad Medlem

2013 Jun 17 Kl 12:44
Hej, jag har inget direkt handikapp mer än min dyslexi.

Men jag vill bara tala om för dig Mia70 att jag tycker du är modig och stark som vågar vara öppen med hur du är och vad ditt handikapp är.

Min bror har nyss fått diagnosen ADD och vi börjar förstå varför han har betet sig som han har gjort i vissa situationer. Så ett tack till dig som delar med dig av dina erfarenheter och din livshistoria. Jag tror att de som har liknande problem känner sig mindre ensamma genom att läsa ditt inlägg.

Vivi
Kvinna 49 år

2013 Jun 17 Kl 16:41
Citera (MAUR24 * Jun 13, 2013 4:54)

Har man en funktionsnedsättning och försöker att träffa nån tjej att dela livet med så är det inte lätt att träffa någon överhuvudtaget

Instämmer med dig om detta. Har bara haft tur.
Kvinna 49 år

2013 Jun 17 Kl 16:43
Citera (Vivi * Jun 17, 2013 12:44)

Hej, jag har inget direkt handikapp mer än min dyslexi.

Men jag vill bara tala om för dig Mia70 att jag tycker du är modig och stark som vågar vara öppen med hur du är och vad ditt handikapp är.

Min bror har nyss fått diagnosen ADD och vi börjar förstå varför han har betet sig som han har gjort i vissa situationer. Så ett tack till dig som delar med dig av dina erfarenheter och din livshistoria. Jag tror att de som har liknande problem känner sig mindre ensamma genom att läsa ditt inlägg.

Vivi

Tack snälla du.
Man 39 år

2013 Jul 9 Kl 11:20
Jag har själv ett handikapp och vet hur detta är att försöka finna kärleken, jag har gått på många nitar i livet och blivit både utnyttjad, sårad osv...
Nej så detta med handikapp samt att sedan vara storväxt är ett stort problem för min del.
Avregistrerad Medlem

2013 Aug 1 Kl 16:40
Jag har också olika handikapp och att nätdejta på traditionella nätdejtingsajter i det läget är verkligen knäckande. Jag har lagt ner det! (Orkar inte skriva mer just för stunden - återkommer.)
Avregistrerad Medlem

2014 Mar 2 Kl 15:56
Jag med har hande kapp dyslekxi är fast ställt har antagligen ADHD med men inte fast ställt lider av deprition och ångest på det. Har tagit mig ut alkoholims på egenhand. men synen jag har mött är inte posetivft sett. när man ska träffa någon ny partner.

så jag vet hur allt är. jag har även varit mobbad halva livet så erfaren av att bli stampad på och ner tryck sätter sina ärr i en.
Avregistrerad Medlem

2014 Jul 12 Kl 20:54
Presentation!

miamiamia.bloggplatsen.se

HEJ! jag är en seriös kvinna på 43 år, som har gett upp hoppet nu om den stora vänskapen. Jag har hela tiden sökt vänner här, men i bakhuvudet har ju ändå det lilla hoppet funnits att hitta vänner, men har förstått nu att det är helt omöjligt, när man väl TROR att man hittat en vän som är seriös, så kör vännen kniven i hjärtat på en, så jag ger upp det finns ingen mening att ödsla energi på att TRO att man ska hitta vänner i sitt liv! Då kan man lika bra vara ensam o ensam och försöka lära sig att leva med det, så gott det går. för vem vill bli sviken o sårad gång på gång??? Inte jag i alla fall. Har blivit den en sista gång nu vänner hör gärna av er!!!!!! Sköt om er! Och som jag skrivit innan om ni bara tänker något annat så stick i från min profil, här har ni inget att hämta!

Fritid:
JA PÅ SOMMAREN ÄR DET JU SOL O BAD SOM GÄLLER, VINTERN ÄR DET MYSIGA KVÄLLAR MED LEVANDE LJUS MEN VEM GILLAR INTE DET??? ÄR JU EJ MYSPYSKVINNA SOM ÄLSKAR MYSIGA HEMMAKVÄLLAR MED GOD MAT O BARA MÅ BRA TILLSAMMANS.

Resa:
SKULLE VILJA RESA TILL ETT VARMT LAND MED FINA STRÄNDER FÖR JAG ÄLSKAR ATT SOLA.

Gå ut en kväll:
ÄR INGEN TJEJ SOM SPRINGER PÅ KROGEN VAR VARANNAN HELG,MEN DET HÄNDER I BLAND ATT JAG KÄNNER FÖR ATT DANSA FÖR DET ÄLSKAR JAG

Klotterplank:
ALLA OSERIÖSA VÄNNER SOM BARA TÄNKER GÖR ER INTE BESVÄR ATT SKRIVA TILL MIG JAG ÄR INTE ETT DUGG INTRESSERAD.SÅ NI KAN BARA LÄMNA MIN SIDA IGEN TACK. HÄR ÄR DET SERIÖST SOM GÄLLER.VORE JÄTTE KUL OM NI ÄR INTRESSERADE AV ANDLIGHET FÖR DET ÄR JAG.
HAR TYVÄRR DÅLIG ERFARENHET AV DETTA MED VÄNNER SIDOR HAR RÅKAT UT FÖR EN MASSA SJUKA OSERIÖSA VÄNNER SOM INTE ENS SKULLE FÅ VARA PÅ EN VÄN SIDA. MEN OM DU ÄR MOTSATSEN SÅ BEVISA FÖR MIG!
Man 26 år

2014 Jul 12 Kl 23:21
Det är förjävligt att ett handikapp ska sätta stopp för det! Själv ser jag ingen anledning. Jag har inget handikapp men ett handikapp hos en annan människa är inte det minsta hinder för mig. Men vi frågar oss varje dag, vad vill vi ha? Vad intresserar oss och vad drömmer vi om? Finns dessa människor ens?