Hej! Jag är ny och letar vänner, helst i Nyköpingstrakten

Hej! Jag är ny och letar vänner, helst i Nyköpingstrakten

Avregistrerad Medlem

2013 Jul 7 Kl 11:15
..men även från andra delar av landet - vi kan ju skriva till varandra eller ringa eller...
Avregistrerad Medlem

2013 Okt 25 Kl 19:30
Hej!
Förbättring att man kan söka på de som endast har bild
Man 30 år

2013 Okt 26 Kl 00:33
@lyckligheten
Vad spelar det för roll om man har bild eller inte?
Oavsett vad du säger så kvittar det hur vänner ser ut. Vill man nu ha förhållande så ska det börja med vänskap först. Annars blir det helt fel, så vad spelar bilden för roll?
Kvinna 65 år

2013 Okt 26 Kl 13:22
Instämmer, Hesa.
Avregistrerad Medlem

2013 Okt 26 Kl 21:00
@lyckligheten högst upp kan du klicka bilder. Klicka där så kan du se bilderna folket här har lagt upp.
Kvinna 61 år

2013 Okt 26 Kl 23:34
Håller med hesa och Cordelia, men vad är det han säger:

Igår 19:30
"Hej!
Förbättring att man kan söka på de som endast har bild"

... söker endast dom som har bild?
Avregistrerad Medlem

2013 Okt 27 Kl 12:56
Söker fortfarande vänner i Nyköpingstrakten!! Hallå!! Med eller utan bild - huvudsaken är att personen är öppen och trevlig och tillför MIG nåt!!

Ni andra kan väl starta en ny tråd??
Kvinna 60 år

2013 Nov 4 Kl 16:01
Sitter här borde gå ut men varför det är så tråkigt att bara göra saker själv hela tiden ....vad ska jag göra tro ???
Avregistrerad Medlem

2013 Nov 8 Kl 03:18
Du som vill ha nån att prata med - hör gärna av dig till mig! Visst, just nu börjar det hända saker i mitt liv som gör mig lite mer upptagen än vanligt, både på jobbet och hemma...men.. jag vill ha ett rikt socialt liv med vänner också!

Så snälla du - skriv till mig!! Så kanske vi kan byta telenr med varann
Avregistrerad Medlem

2014 Jul 25 Kl 01:46
Hej!
Vad kul att du hörde av dig. Det betyder mycker för mig. Går gärna in i blogg och läs den. Hoppas att vi hörs.
Det hade jag inte orkat på grund av mina diganoser som jag har. Har själv en blogg som jag skriver om mitt liv och mina diganoser. men jag är väldig glad det jag har om kring mig.Har min familj. Ni har fin bilder och bolgg m.m. Kommer åter att följa er. Ni är duktiga alla hopp tycker jag. Du gärna skriva tillbaka om du vill. Har det så gott i varmen
Jag är en mamma som inte är som alla andra mammor. Jag följer min egna väg och kan man inte respektera det så håll dig undan. Jag älskar djur men katter och hundar ligger mig varmast om hjärtat. Sen så betyder min familj ALLT för mig så ni vet*S*
Kolla gärna in min blogg och lämna gärna ett avtryck! Antingen i gästboken eller med en kommentar!
Tankar från en helt vanlig ungdom med diagnosen ”autismspektrumtillstånd.
Men lever efter mottot att hellre se möjligheter än problem! Bloggat tidigare, men blev inte mycket av det hela till slut – får se om det blir annorlunda nu!
Syftet med mitt bloggande är att dela med mig av mina åsikter och innesta tankar + skriva om vad som händer i mitt liv! Har alltså inget specifikt ämne att skriva om – får bli vad det blir helt enkelt… . Söker vänner!
miamiamia.bloggplatsen.se/
och E-mail: mia2@home.se

Har det så gott!
/Mia