Hitta vänner

Hitta vänner

Nyavänner

Kvinna 40 år

2013 Jul 24 Kl 08:50
Jag skulle vilja lära känna nya människor här på sajten, utan att det slutar med att man inte dyker upp på avtalat möte... Fler som råkat ut för detta??? Ps. Ny på sidan så jag hoppas jag skriver på rätt blogg
Kvinna 32 år

2013 Jul 24 Kl 10:27
Citera (Nyavänner * Jul 24, 2013 8:50)

Jag skulle vilja lära känna nya människor här på sajten, utan att det slutar med att man inte dyker upp på avtalat möte... Fler som råkat ut för detta??? Ps. Ny på sidan så jag hoppas jag skriver på rätt blogg

Hej! Jag tycker det skulle vara kul att prata Jag är bi, men det går bra med vänner oxå kram kram
Kvinna 47 år

2013 Jul 24 Kl 13:22
Jag har också haft detta problem flera gånger. Och så kommer inte de personerna som man ska träffa. Då är nog inte den personen något ärlig. Så man får försöka att kanske träffa flera personer varje gång, till att börja med om man känner sig lite att man har svårt för att den andra inte skulle komma.

På en annan sajt som jag var med i förrut. Där fick jag kontakt med en tjej i min ålder. Hon verkade jättetrevlig. Och vi sände en del meddelanden i några månader. Och så skulle vi ses. Men hon kom inte, jag stod och väntade i 25 min. Sedan vart hon jättesur på mig. När jag skickade ett meddelande sedan till henne. Jag ville bara veta varför hon inte kom till mötet. Så hon blockerade mig på den sajten. Den tjejen var inget att ha när hon betedde sig så där.

Det är inte så många som bor här där jag bor och som är med i BE. Så det är svårt med att kunna ses om någon bor långt bort.
Kram
Kvinna 40 år

2013 Jul 24 Kl 20:40
Usch då, varför ödslar man andras tid om man nu inte vill ses?? Knepigt och oförskämt beteende tycker jag. Tja, det är väl bara på det igen, inte så mkt annat att göra. Det känns som att har man råkat ut för det två ggr i rad så borde man ha fått sina ransoner..(!) vi får väl se vad som artar sig på den här sidan! Kul att du svarade. Hoppas du finner några trevliga i din närhet
Kvinna 52 år

2013 Jul 24 Kl 23:18
detta med att få till träff med nån är svårare tycker jag.Men att inte dyka upp är inte speciellt trevligt.Då kan man ringa och säga som det är istället.
Kvinna 62 år

2013 Jul 25 Kl 08:35
Ja precis! Man ska alltid höra av sig om man sagt man ska komma eller så,kan man inte just då meddela sig,så kan man ju så fort som möjligt göra det.Fast jag tycker att det ska vara en väldigt bra ursäkt för att man inte kommer till en träff som man sagt att man ska göra.
Man 52 år

2013 Jul 25 Kl 12:27
Självklart ska man alltid försöka meddela om man får förhinder.

Undrar dock om det ibland kan bero på att personen bara är intresserad av kontakt via nätet och inte vågar säga nej till att träffas?
Avregistrerad Medlem

2013 Jul 25 Kl 18:55
Tror du är inne på rätt spår RavenHeart.
Kvinna 40 år

2013 Jul 25 Kl 20:28
Ja, det måste vara nåt sånt. Men man tycker att via text borde man ju våga yttra sig om detta. Ännu konstigare när det är personerna själva dom föreslagit tid... Ja, ja, vad är en bal på slottet..
Kvinna 71 år

2013 Jul 26 Kl 08:58
Jag vill träffa en väninna, som inte är så beroende av sin man, sina barnbarn eller något annat, utan som skulle ha tid för mig, komma och vara här på landet, eftersom jag är lite bunden med djur och hus. På helgerna vill jag göra lite aktiviteter som tex. åka på teater, bio, åka skidor, gå på loppis, ut och äta, ja, allt möjligt. På helgerna är min man hemma, så jag är fri att göra vad jag vill!
Absoluta drömmen är ju förstås en vän från Finland, och med liknande intressen som mina: skidor, bastu och finsk tangomusik!
Kultur i alla former samt trädgårdspyssel!